Grafer ift udvikling

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Grafer ift udvikling
Hej Lone.
Tak for en fantastisk side- som har hjulpet og hjælper mig meget.
Efter du har lavet siden om- kan jeg slet ikke finde alle mine gamle indtastninger ifm vægt, kropsmål osvo osv? Jeg kan heller ikke finde ud af at få en graf frem ift min nuværende vægt eller mine kropsmål som de ser ud nu og i den fremtidige udvikling?
Det savner jeg forfærdeligt. Når jeg går under "min krop" er der fine overskrifter hvor jeg tænker det burde ligge- men der er ingenting?
MVH
Emmi
11 år2. oktober 2013 kl. 06:31
Grafer ift udvikling
Prøv at gå ind under grafer, (mellem smiley og bogstabel). Vælg vægt, vælg periode. Så burde du få en graf.
Jeg brugte valgfri periode, og fik en graf over alle mine vægt-indtastninger, siden jeg startede.
11 år2. oktober 2013 kl. 08:25
Problemer pt
Kære Emmi, du har ret i, at siden ikke fungerer for alle pt. Jeg er i gang med at finde problemet.
Mvh Lone
11 år2. oktober 2013 kl. 09:33
Lone: Tak- det vil jeg se frem til:-)
Foss: tak for råd- men har desværre prøvet det..
11 år2. oktober 2013 kl. 14:43
Prøv madital.dk
Den har fungerer anderledes i Internet Explorer
11 år2. oktober 2013 kl. 16:36
Så skete der noget- tak:-)
11 år3. oktober 2013 kl. 08:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });