#2 af Beyond words (slettet)
deltaljer om min mad > totaler
Du læser en tråd i debat > madital.dkBeyond words (slettet)
Perfekt! tusind tusind tak !
11 år1. oktober 2013 kl. 19:09
beyondswish (slettet)
Super!
Hvor er det skønt - dejligt... Er det et. muligt at få en opgørelse i procent for protein, kulhydrat og fedt under de angivne totalværdier? Ikke ofr at være krævende, men det giver bare sådan et rart overblik :)
Det kan evt. godt være en betalingsfunktion, da man jo selv kan regne procenterne ud - men det er den slags service der i hvert fald kunne lokke mig til at blive betalende medlem.. ( Også selvom det er lidt ekstra besværligt når man ikke har dankort ;) )
Det kan evt. godt være en betalingsfunktion, da man jo selv kan regne procenterne ud - men det er den slags service der i hvert fald kunne lokke mig til at blive betalende medlem.. ( Også selvom det er lidt ekstra besværligt når man ikke har dankort ;) )
11 år2. oktober 2013 kl. 11:31
Lone
administrator
administrator
Procenterne vises pt. under smiley-menu > nna, så dette ønske kommer nederst i bunken :-)
11 år2. oktober 2013 kl. 15:22
beyondswish (slettet)
Procenterne i min nna oversigt virker i hvert fald ikke over hensigten. Har i dag spist: 90 E% Protein, 142 E% Kulhydrat og 111 E% Fedt...
Jeg troede egentlig bare at du stadig var i gang med denne sektion da tallene var så misvisende :)
Jeg troede egentlig bare at du stadig var i gang med denne sektion da tallene var så misvisende :)
11 år4. oktober 2013 kl. 17:41
Lone
administrator
administrator
Du har ret!
Tak for rettelsen beyondswish, den var jeg ikke klar over.
Den opstod over længere perioder, hvor den samlede mængde energi blev et højt tal. Det er nu rettet så databasen kan håndtere de høje tal - tusind tak. Jeg vil være opmærksom på talstørrelserne fremover.
Den opstod over længere perioder, hvor den samlede mængde energi blev et højt tal. Det er nu rettet så databasen kan håndtere de høje tal - tusind tak. Jeg vil være opmærksom på talstørrelserne fremover.
11 år4. oktober 2013 kl. 21:19
beyondswish (slettet)
Tusind tak for rettelserne...
Og rigtigt godt arbejde - Jeg synes sagtens man kan mærke at du har arbejdet hårdt med siden de sidste dage.
Jeg synes i hvert fald at efterhånden som jeg lærer at navigere rundt og som de sidst rettelser bliver tilføjet så virker det nye madital langt mere funktionelt og overskueligt end det gamle. (Og det er altså store ord fra én som mig - der er alt andet end glad for forandringer generelt :) )
Good Job!
Og rigtigt godt arbejde - Jeg synes sagtens man kan mærke at du har arbejdet hårdt med siden de sidste dage.
Jeg synes i hvert fald at efterhånden som jeg lærer at navigere rundt og som de sidst rettelser bliver tilføjet så virker det nye madital langt mere funktionelt og overskueligt end det gamle. (Og det er altså store ord fra én som mig - der er alt andet end glad for forandringer generelt :) )
Good Job!
11 år9. oktober 2013 kl. 22:59
Lone
administrator
administrator
Tak
Tak for dine ord, de gik rent ind :-)
11 år9. oktober 2013 kl. 23:29
administrator
Når totalerne ikke stemmer 100% overens med ikke-total-tabellerne, så skyldes det, at der i ikke-total-tabellerne er vist afrundede tal. Så 1,4 + 1,4 + 2,3 vil vise 1+1+2(=4) i ikke-totalen, hvorimod den vil vise (1,4+1,4+2,3)=5 i totalen.
Håber det er forståeligt. Kort sagt er totalen altså mere præcis, da der her ikke er afrundet på enkeltværdier :-)