#2 af Lone (administrator)
At springe til " i dag"
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
At springe til "i dag"
Angående et hurtigt valg. Ja, det kan godt være, at jeg også skal sætte hurtigvælgerne på indtastningsdato-vælgeren (ligesom ved graferne). Lige nu kommer der en kalender op i nogle browsere (fx Chrome).
Du har ret i, at jeg godt kunne sætte indtastningsdatoen til at blive ændret, når man klikker på "ret til i dag" oppe i højre hjørne. Den fikser jeg.
Datoen for graferne er en periode og indtastningsdatoen er en enkelt dag - derfor er det rigtig svært at lave sammenhæng i disse. Det er nævnt flere gange, men jeg kan simpelthen ikke se, hvordan det skulle gøres :-/ rent teknisk jo, men rent brug af programmæssigt nej :-/
Du har ret i, at jeg godt kunne sætte indtastningsdatoen til at blive ændret, når man klikker på "ret til i dag" oppe i højre hjørne. Den fikser jeg.
Datoen for graferne er en periode og indtastningsdatoen er en enkelt dag - derfor er det rigtig svært at lave sammenhæng i disse. Det er nævnt flere gange, men jeg kan simpelthen ikke se, hvordan det skulle gøres :-/ rent teknisk jo, men rent brug af programmæssigt nej :-/
11 år1. oktober 2013 kl. 09:48
Det var rigtigt smart så man hurtigt kunne sikre sig at man tastede ind på den rigtige dag. Derudover oplever jeg at selvom jeg f.eks. vælger i dag oppe i højre hjørne, eller under en graf eller indtastning af vægt. Så vil jeg stadig skulle ændre datoen manuelt under indtastning af mad, hvilket for mig at se virker en smule bøvlet?