Kuverter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Kuverter
Så kom kuverterne på debattrådene.

Lukket kuvert: har ikke læst
Åben kuvert: har læst og der er nyt siden sidst
Flueben/ok: har læst alt i tråden
Intet ikon: det er mindst 14 dage siden, jeg har læst tråden, eller også har jeg ikke læst den

God læselyst ;-)
11 år27. september 2013 kl. 23:18
Tråde
Som det er nu kommer man til sidste side, når man vælger tråd.
Kan det laves om til, at man kommer direkte til det/de nye indlæg ?
11 år28. september 2013 kl. 08:08
Kuverter
Herligt. Det var savnet.
11 år28. september 2013 kl. 08:13
Tråde
Hvor klikker du for at siden hopper til sidste side? Det virker fint her med at hoppe til sidst læste side, så jeg har lige brug for uddybning :-)
11 år28. september 2013 kl. 09:22
Tråde
Lidt upræcist formuleret fra min side.
Når jeg klikker på trådens navn, kommer jeg til sidst læste side, men altid til toppen af den. Også selvom det nyeste indlæg er det sidste.
Det jeg er ude efter er, den gamle versions mulighed for, at komme til sidste læste indlæg.
11 år28. september 2013 kl. 09:47
Tråde
Åh, nu ved jeg :-)
Det sætter jeg på i løbet af i dag eller i aften :-)
11 år28. september 2013 kl. 09:52
Tråde
Nej, ved du hvad, jeg kunne lige nå det, her inden jeg smutter ud af døren i et par timer :-)
11 år28. september 2013 kl. 10:01
Tråde
Tak for det. :-)
11 år28. september 2013 kl. 10:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });