#2 af Lone (administrator)
oversigt
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
oversigt
Hej tynd68,
Det er nævnt før, og jeg kan sagtens forstå jer.
Hører det egentlig ikke til under energilinjen? Altså på netop den side, hvor man indtaster sin mad og motion. Så får man jo tallene lige med det samme. Hvad tænker du?
Det er nævnt før, og jeg kan sagtens forstå jer.
Hører det egentlig ikke til under energilinjen? Altså på netop den side, hvor man indtaster sin mad og motion. Så får man jo tallene lige med det samme. Hvad tænker du?
11 år23. september 2013 kl. 19:38
tynd74
jo det vil være skøn ;-)
og tak Lone for dit store arbejde og flid :-)
og tak Lone for dit store arbejde og flid :-)
11 år24. september 2013 kl. 08:37
Lone
administrator
administrator
oversigt
Super, det laver jeg - og tak for jeres tilbagemeldinger! - det er dét der skal til, for at I synes programmet er fedt :-)
11 år24. september 2013 kl. 09:15
tynd74
kan der også komme en samlet oversigt, over hvor meget væske man har indtaget ;-)
11 år24. september 2013 kl. 14:12
Lone
administrator
administrator
Væske
Smiley-oversigt > de 8 kostråd > vand
Den smiley står for "al væske, men helst vand" :-)
Den smiley står for "al væske, men helst vand" :-)
11 år24. september 2013 kl. 15:18
Fipsfips (slettet)
Oversigt & overblik
Hej Lone. Tak for det store arbejde du lægger i siden her! Nogle af de ting jeg savner har andre allerede påpeget, men nu får du dem lige i min version. Jeg savner lidt overblik, og jeg VED godt at det også handler om tilvænning. Under min dag - min dag og kalorier kunne man f.eks. også nævne hvor mange kalorier der er indtaget og hvor mange der er forbrændt, så man ikke skal ind under smiley-menuen for at finde dem. Under smiley menuen hvor de tal står er der ikke det præcise vægttab, så det giver lige lidt ekstra klikkeri for mit vedkommende. Under detaljer om min mad mangler jeg meget den gamle opsummering i måltider og i totale mængder/kalorier, så jeg hurtigt kan se f.eks hvor meget protein jeg har spist den dag, og hvor mange kalorier der egentlig var i den frokost jeg spiste. For mig har det været den direkte vej til vægttab, ved at blive mere bevidst om hvor kalorierne egentlig kommer fra, og hvad der mætter i forhold til hvor mange kalorier det indeholder. Jeg er lidt ked af at jeg i den nye version skal scrolle meget mere frem og tilbage, f.eks under indtastning af mad (pc, firefox), men det kan jeg nok godt vænne mig til. Ellers vil jeg bare sige tak for at du har lavet det her fantastiske program!
11 år26. september 2013 kl. 23:30
Lone
administrator
administrator
Oversigt og overblik
Det er en god idé at sætte mere om kalorier ind under "Min dag og kalorier" - det gør jeg :-)
Jeg havde håbet at kunne nå opsummering af måltider i dag, men vægtgrafen drillede en del, så det kommer på i morgen i stedet.
Der er en del af jer, der nævner, at man skal scrolle meget i den nye. Det har jeg ikke tænkt på, men jeg lytter og ser, om jeg kan finde en god løsning på det, I nævner.
Og tak for dine ord :-)
Jeg havde håbet at kunne nå opsummering af måltider i dag, men vægtgrafen drillede en del, så det kommer på i morgen i stedet.
Der er en del af jer, der nævner, at man skal scrolle meget i den nye. Det har jeg ikke tænkt på, men jeg lytter og ser, om jeg kan finde en god løsning på det, I nævner.
Og tak for dine ord :-)
11 år26. september 2013 kl. 23:37
bruger slettet
Fremskridt i tal :)
Undskyld jeg bryder ind her - Jeg savner rigtig meget at se mit vægtfremskridt i tal. Det var super motiverende for mig at logge ind til en smiley og et tillykke med de X antal kilo du har tabt indtil nu :)
Ellers synes jeg siden er blevet super-fin, den kræver tilvænning, især NNA skal jeg vænne mig til i forhold til den gamle version. Og så vil jeg lige indsparke at mobilversionen ikke fungerer for mig, da tekst og knapper er så små at jeg dårligt kan læse hvad der står, på trods af normalt syn ;) Og hvis det lykkes mig at læse det, er det 100 % sikkert at mine fede pølser rammer forkert.
Og så var jeg lidt glad, da mine gulerødder pludselig talte med som "spis groft" men blev lidt ked, da de så åbenbart ikke talte som grønsager mere.
Men jeg er positiv og synes det er fedt du lægger så stort et arbejde i at vedligeholde siden og finde på nye ting :)
Undskyld på forhånd, hvis jeg nævner noget der er blevet nævnt, eller værre endnu er blevet rettet uden jeg har opdaget det :)
God weekend og keep up the good work
Lizette
Ellers synes jeg siden er blevet super-fin, den kræver tilvænning, især NNA skal jeg vænne mig til i forhold til den gamle version. Og så vil jeg lige indsparke at mobilversionen ikke fungerer for mig, da tekst og knapper er så små at jeg dårligt kan læse hvad der står, på trods af normalt syn ;) Og hvis det lykkes mig at læse det, er det 100 % sikkert at mine fede pølser rammer forkert.
Og så var jeg lidt glad, da mine gulerødder pludselig talte med som "spis groft" men blev lidt ked, da de så åbenbart ikke talte som grønsager mere.
Men jeg er positiv og synes det er fedt du lægger så stort et arbejde i at vedligeholde siden og finde på nye ting :)
Undskyld på forhånd, hvis jeg nævner noget der er blevet nævnt, eller værre endnu er blevet rettet uden jeg har opdaget det :)
God weekend og keep up the good work
Lizette
11 år27. september 2013 kl. 08:26
Lone
administrator
administrator
Fremskridt i tal :-)
Tak for din feedback.
Kom med alt hvad I har - jeg skal nok selv sortere i det :-) Jeg vil hellere høre tingene fra jer 10 gange end 0 gange!
Teksten når du logger på ... den er jeg nået til at lave i dag :-)
Mobilversion - tak for info. Vil du oplyse mig, hvilken mobil du har, så kan jeg evt. søge mig frem til det.
Mvh Lone
Kom med alt hvad I har - jeg skal nok selv sortere i det :-) Jeg vil hellere høre tingene fra jer 10 gange end 0 gange!
Teksten når du logger på ... den er jeg nået til at lave i dag :-)
Mobilversion - tak for info. Vil du oplyse mig, hvilken mobil du har, så kan jeg evt. søge mig frem til det.
Mvh Lone
11 år27. september 2013 kl. 10:49
jeg savner sådan den gamle oversigt, hvori man kunne se i løbet af dagen hvad man har forbrændt på en dag, spist indtil nu ( sådan og sådan) og så selve underskudet. har lige tastet mit indtag i for i dag, et sted står der tabt 3g i dag. men selve tal på størrelsen af underskudet, kan jeg ikke finde nogen steder