#2 af Lone (administrator)
Der mangler noget?!
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Der mangler noget?!
Hej fedania,
Jeg har netop gjort det muligt for SUND Profilerne at komme med kommentarer til den nye version. Den er ikke færdig, men delvis brugbar :-)
Den tråd som fremkom på din forside, skulle egentlig kun være kommet frem inde i den nye versions forum. Der er kun det ene nye forum til udviklingen derinde, så al den egentlige debat foregår stadig her.
Da det ville være for overvældende at give alle adgang midt i udviklingsfasen, har jeg valgt at det i første omgang er SUND Profilerne, som kan give deres kommentarer.
Jeg regner med at være færdig med den nye version sidst i oktober, så alle kan benytte den der :-)
Mvh Lone
Jeg har netop gjort det muligt for SUND Profilerne at komme med kommentarer til den nye version. Den er ikke færdig, men delvis brugbar :-)
Den tråd som fremkom på din forside, skulle egentlig kun være kommet frem inde i den nye versions forum. Der er kun det ene nye forum til udviklingen derinde, så al den egentlige debat foregår stadig her.
Da det ville være for overvældende at give alle adgang midt i udviklingsfasen, har jeg valgt at det i første omgang er SUND Profilerne, som kan give deres kommentarer.
Jeg regner med at være færdig med den nye version sidst i oktober, så alle kan benytte den der :-)
Mvh Lone
11 år10. september 2013 kl. 21:11
fedania
re: Der mangler noget?!
Ohh, alt den spas man går glip af, når man ikke betaler. Tak for forklaringen :)
11 år10. september 2013 kl. 21:35
lone skriver i Madital.dk - Ny version under udvikling:
Første hilsen fra Lone... læs mere
Men når jeg klikker på linket "læs mere" så kommer den tråd ikke frem. Jeg kan heller ikke se tråden hvis jeg går ind i forummet "madital.dk".
Hvor gemmer du dig henne? :D