opskrift i opskrift

Du læser en tråd i debat > madital.dk

opskrift i opskrift
Hej Lone
Jeg kan se, at der er ændringer på vej. Bliver en af dem, at kunne bruge én opskrift som del af en anden opskrift?
Hvis ikke, så håber jeg, at det er noget du vil overveje.
11 år29. august 2013 kl. 12:29
re: opskrift i opskrift
Jeg stemmer i - det kunne være rigtig dejligt hvis det kunne lade sig gøre. Jeg laver fx tit pesto som jeg bruger i mine efterfølgende retter :)
11 år29. august 2013 kl. 12:46
Den ændring ville jeg også være stor fan af... Så hvis det teknisk kan lade sig gøre så vil det være meget velkomment :)
11 år29. august 2013 kl. 14:22
Hej med jer,

Det er ikke en ændring som er med i første omgang, men det er en der skal med. Jeg tror jeg vil lade det være op til afstemning, hvad der skal på som nyt fremover. Lige først skal jeg have basis færdig :-)

Mvh Lone
11 år1. september 2013 kl. 13:06
Ok, så kan man jo glæde sig til, at du når så langt. :-)
11 år1. september 2013 kl. 16:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });