Indbetalt for længe siden

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Indbetalt for længe siden
Hej Lone!
jeg har faktisk betalt for 3 måneder for længe siden, og har endnu ikke fået fuld indsigt på forummet, hvad skyldes dettte???
11 år19. august 2013 kl. 15:32
re: Indbetalt for længe siden
Hej Quiltegirl,

Jeg har kun én betaling (overførsel) inden for den seneste måned, som jeg ikke har kunnet identificere, da der ikke er skrevet id på overførslen. Jeg har dog det fulde navn (desværre ikke brugernavn) - rette vedkommende skal blot henvende sig.

Jeg er ikke bekendt med en betaling for 3 måneder siden, men lad os se på det. Vil du tjekke din konto, om pengene er trukket? Hvis de er, vil du da tjekke om du har skrevet rigtig kontonummer (hvis det er bankoverførsel). Og endeligt - vil du sende mig datoen for overførslen?

PS. Du kan evt. benytte kontaktlinket i bunden af siden, så oplysningerne ikke ligger her i forummet.

Mvh Lone
11 år20. august 2013 kl. 10:20
Hej igen,

Jeg har lige opdaget, at du her til morgen også har skrevet en mail til mig, hvor dit navn fremgår. Det er dermed bankoverførslen for 14 dage siden, så jeg har netop aktiveret 3 måneders SUND Profil.

Husk at skrive identifikationsnummeret til din profil en anden gang. Ellers kan vi også altid identificere på anden vis - det er blot noget mere bøvlet :-)

God fornøjelse :-)

Mvh Lone
11 år20. august 2013 kl. 10:31
Hej Lone!
Tak for besværet, men jeg syntes også jeg var omhyggelig med at skrive det nr. på, men der må været et eller andet der er gået galt.
VH. Lis
11 år22. august 2013 kl. 14:34
Hej Lis,

Helt ok, du siger bare til en anden gang :-)

Mvh Lone
11 år24. august 2013 kl. 12:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });