Manglende registrering af indtastet mad

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Manglende registrering af indtastet mad
I dag da jeg ønskede at indtaste 20g mørk chokolade, ville programmet ikke registrere det i hverken Mine smileys (de otte kostråd) hvor der står hvor meget man har spist eller mine grafer (detaljer mad). Jeg prøvede at fjerne og tilføje det. At ændre måltidstypen. Og at lukke og åbne siden, samt at gå fra computeren og vente... Det hjalp ikke før jeg loggede af og på igen, hvor chokoladen så blev registreret korrekt.

Det var jo ikke et stort problem for mig i dag, men tænker på at hvis programmet evt. gør det på andre tidspunkter hvor folk ikke lige er klar over at noget af det indtastede mangler i oversigten over indtagede kalorier så kan det give et misvisende resultat for folk.
11 år14. august 2013 kl. 13:17
re: Manglende registrering af indtastet mad
Rettelse: Det var selvfølgelig i NNA-oversigten at jeg gerne ville kunne se mit samlede antal kalorier hvor det ikke blev registreret!
11 år14. august 2013 kl. 13:53
Hej beyondwish,

Selve indtastningsdatoen og visningsintervallet er ikke nødvendigvis ens. Kan det være, at du ikke har indtastet og set de samme dage? Den er nemlig hørt før :-)

Samtidig vil jeg gerne høre, om det var den ene gang, du oplevede problemet eller om det har været der flere gange?

Mvh Lone
11 år21. august 2013 kl. 16:49
Hej Lone
. Jeg tjekkede datoen og det var samme dag. (Jeg har nemlig også fulgt med i tidligere tråde herinde)
Samtidig registrerede den fint min morgenmad - det var først da jeg ville indtaste en stykke chokolade om formiddagen at jeg oplevede problemet. Har hverken oplevet det før eller siden - men ville bare lige gøre dig opmærksom på det - hvis det nu skulle opstå igen for mig eller andre brugere.
11 år22. august 2013 kl. 05:26
Hej igen,

Ok, tak for din tilbagemelding :-)

Prøv at logge ud og ind igen, hvis det sker igen. Det gør du under profil-ikon > log ud.

Jeg vil meget gerne, hvis du vil sige til, hvis det sker igen.

Mvh Lone
11 år24. august 2013 kl. 11:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...