#2 af Girl next door
Målet tæller ikke?
Du læser en tråd i debat > madital.dkGirl next door
re: Målet tæller ikke?
Der står at målet ikke er aktivt d. 2. juli - men det har vi jo så heller ikke længere... mærkeligt.
11 år7. juli 2013 kl. 19:56
Lone
administrator
administrator
Hej Girl next door,
Hvis et mål ikke er aktivt selvom "i dag" ligger inden for start og slut, kan det skyldes, at man har flere aktive mål på samme tid. Dvs. "i dag" falder ind i flere mål end ét. Programmet tager så kun højde for det senest indtastede, da det kun kan regne med ét mål ad gangen.
Derfor satte jeg i sin tid kolonnen "Er målet aktivt i dag" på menupunktet "mine mål" :-)
Jeg håber, at jeg har besvaret dit spørgsmål, ellers er du meget velkommen til at skrive igen :-)
Mvh Lone
Hvis et mål ikke er aktivt selvom "i dag" ligger inden for start og slut, kan det skyldes, at man har flere aktive mål på samme tid. Dvs. "i dag" falder ind i flere mål end ét. Programmet tager så kun højde for det senest indtastede, da det kun kan regne med ét mål ad gangen.
Derfor satte jeg i sin tid kolonnen "Er målet aktivt i dag" på menupunktet "mine mål" :-)
Jeg håber, at jeg har besvaret dit spørgsmål, ellers er du meget velkommen til at skrive igen :-)
Mvh Lone
11 år9. juli 2013 kl. 23:00
Girl next door
Men der er jo kun et mål skrevet ind... og det tæller åbenbart heller ikke....
11 år10. juli 2013 kl. 11:26
Girl next door
Den er så gået i orden nu, men på det tidspunkt., hvor jeg skrev om problemet, var der kun et mål skrevet ind ;-)
11 år10. juli 2013 kl. 11:27
Lone
administrator
administrator
Hej Girl next door,
Du siger selvfølgelig blot til igen, hvis du mener at se en fejl.
Mvh Lone
Du siger selvfølgelig blot til igen, hvis du mener at se en fejl.
Mvh Lone
11 år14. juli 2013 kl. 17:36
Jeg har d. 4. juli indtastet et mål, men den er åbenbart ikke aktiv. Hvordan kan det være? Der er ikke indtastet andre mål...