#2 af Girl next door
En gang til for Prins Knud...
Du læser en tråd i debat > madital.dkGirl next door
re: En gang til for Prins Knud...
Og her: ***forældet link er fjernet***
11 år30. juni 2013 kl. 22:18
Lone
administrator
administrator
Hej Girl next door,
Jeg overvejer lige nu hvor stort problemet er - i forhold til om jeg skal bruge tid på at lave dette på det nuværende Madital.dk, eller om jeg skal koncentrere mig om udviklingen af den kommende version.
Mvh Lone
Jeg overvejer lige nu hvor stort problemet er - i forhold til om jeg skal bruge tid på at lave dette på det nuværende Madital.dk, eller om jeg skal koncentrere mig om udviklingen af den kommende version.
Mvh Lone
11 år4. juli 2013 kl. 22:41
Girl next door
Tjah... det er svært at svare på. Hvis det kun er mig, det generer, så er problemet jo ikke så stort ;-)
Jeg synes til gengæld, det er irriterende, at den gør sådan. Når en funktion er der, så synes jeg at den skal virke. Men jeg er også lidt firkantet med sådan noget :-)
Jeg synes til gengæld, det er irriterende, at den gør sådan. Når en funktion er der, så synes jeg at den skal virke. Men jeg er også lidt firkantet med sådan noget :-)
11 år5. juli 2013 kl. 10:58
Lone
administrator
administrator
Ja, der er vi i bund og grund enige. Samtidig er det for mig en afvejning af ressourcer og jeg vil rigtig gerne ud med det nye.
Så jeg kan kun opfordre alle til at sige til, hvis noget er generende.
Mvh Lone
Så jeg kan kun opfordre alle til at sige til, hvis noget er generende.
Mvh Lone
11 år6. juli 2013 kl. 10:46
calendula (slettet)
Hej Lone. Jeg undrer mig over de links, hvordan de virker. Når jeg står i forumoversigten og vælger et link, fx under nyeste tråde, 27. juli Matrone, så kommer jeg ind i en tråd, der hedder C's dagbog om vægttab, som ikke har noget med Matrone at gøre.Det er bare et ex på ikke at komme til det indlæg, som står nævnt. Har jeg misforstået noget?
11 år22. august 2013 kl. 07:33
Lone
administrator
administrator
Hej calendula,
Det kan jeg godt forstå, for jeg ved da heller ikke, hvad der er gået galt der. Linket fører slet ikke ind til det, som det skal.
Jeg kigger på det. Tak for meldingen :-)
Mvh Lone
Det kan jeg godt forstå, for jeg ved da heller ikke, hvad der er gået galt der. Linket fører slet ikke ind til det, som det skal.
Jeg kigger på det. Tak for meldingen :-)
Mvh Lone
11 år24. august 2013 kl. 11:46
Lone
administrator
administrator
Hej calendula,
Vil du sige til, hvis det kommer til at drille igen? Jeg har forsøgt at lave det ordentligt nu - men det har drillet noget, så sig endelig til :-)
Mvh Lone
Vil du sige til, hvis det kommer til at drille igen? Jeg har forsøgt at lave det ordentligt nu - men det har drillet noget, så sig endelig til :-)
Mvh Lone
11 år24. august 2013 kl. 12:38
calendula (slettet)
Hej Lone
Tak for det - har lavet par stikprøver, og det ser ud til at fungere nu:)
Tak for det - har lavet par stikprøver, og det ser ud til at fungere nu:)
11 år25. august 2013 kl. 11:00
Lone
administrator
administrator
Det lyder godt - men bare sige til, hvis der opstår noget igen :-) så jeg kan få det fikset!
Mvh Lone
Mvh Lone
11 år26. august 2013 kl. 15:13
Så skete det igen det der med Hop direkte til funktionen.
Her er hvad der skete:
Jeg gik ind på en tråd, så klikkede jeg på "Hop direkte til hvor jeg kom til sidst" - og så endte jeg allerbagerst på sidste side, hvor der står at der ingen indlæg er siden sidst. Da jeg kiggede efter i teksten kunne jeg se, at der var et indlæg skrevet, som jeg ikke havde læst endnu og skulle så selv finde der, hvor jeg var nået til.
Det var denne tråd:
***forældet link er fjernet***