billeder i indlæg

Du læser en tråd i debat > madital.dk

billeder i indlæg
Jeg har i en periode på 2-3 år benyttet madital.dk on-off, og jeg tænker hver gang, at det kunne forbedre siden meget, hvis det er muligt at indsætte billeder i fx dagbøger, logbøger/forumindlæg.
Er det noget, der er på tegnebrættet? Det kunne være med til at gøre undlæggene mere spændende og motiverende fx hvis man kan se andre deltageres udvikling osv
11 år20. maj 2013 kl. 11:22
re: billeder i indlæg
Hej Heidi,

Billeder er desværre ikke noget der er på tegnebrættet. Jeg er i stedet lige nu ved at forbedre menustruktur, indhold og tilpasning til tablets og smartphones. Der er efterhånden en hel del, der kommer ind ad de veje.

Der vil dog gå noget tid endnu, da det er hele websitet, som skal tilpasses :-)

Jeg har været igennem det nederste lag. Er lige nu ved det øverste. Og så er der herefter det mellemste tilbage :-)

Mvh Lone
11 år24. maj 2013 kl. 23:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });