manglende varer og opskrigter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

manglende varer og opskrigter
hej Lone

lise. tynd68, sidder her hos mig og hun har anbefalet dit program.
hun siger jeg ikke modtager de varer og opskrifter hun har, men når hun gør det til hendes datter (bettenøk) ja så virker det??
hvorfor kommer det ikke frem på min oppe over Lister
med venlig hilsen Lone Bojer
11 år10. maj 2013 kl. 21:34
re: manglende varer og opskrigter
Hej Lone,

Jeg har netop testet funktionen uden fejl, så jeg bliver nødt til at få flere oplysninger fra jer.

Hvilke opskrifter er det helt præcist, som skal fra "tynd68" til "lone bojer 122", så vil jeg se nærmere på disse.

Mvh Lone
11 år14. maj 2013 kl. 17:58
hej Lone TYND 68 skriver lige til dig ,hun har mere styr på den jeg
11 år15. maj 2013 kl. 15:19
der er fejlen søde Lone ;-) jeg har ikke haft det der 122 efter Lone Bojer :O
det er jo selvfølgelig vigtig . prøver igen
knus lise
11 år15. maj 2013 kl. 19:15
det virker nu ;-)
11 år15. maj 2013 kl. 20:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });