Æggekage

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Æggekage
Vi lavede æggekage igår, og jeg kan ikke finde nogen måde at få det skrevet ind i min "madliste". Hvordan gør jeg det?
11 år9. maj 2013 kl. 15:17
re: Æggekage
Du kan oprette det som en opskrift ved at klikke på "disketten" og så på "ny opskrift" - her taster du ind, hvad der var i og giver den navn, og så kan du i indtastningen vælge hvor mange gram du spiste af den opskrift.
11 år9. maj 2013 kl. 15:33
Tak..men der var jo alt muligt i...det var en tøm køleskab menu
11 år10. maj 2013 kl. 23:14
Undskyld mig - men hvordan søren havde du forestillet dig, at siden her skulle kunne gætte sig til, hvor meget energi der var i din æggekage, når det var en "tøm køleskabet menu" hvor du ikke selv har skrevet ned hvor meget du puttede i af hver ingrediens?

Hvis man vil indtaste sin mad, så er man desværre nødt til at holde øje med, hvad det er man putter i den. At madital kan hjælpe med den "kedelige" omregning fra ingrediens til kalorier er fantastisk - men selv et geni har begrænsninger, og for at virke, er du nødt til at putte de rigtige data ind :)
11 år12. maj 2013 kl. 18:59
Hej AnniH78,

Du bliver desværre nødt til at indtaste de konkrete ingredienser, hvis der ikke allerede findes en "æggekage" på madlisten.

Alternativt kan man manuelt indtaste kcal, hvis du ca. ved, hvor meget der er i. (søg på "manuelle"). Dette er mest til de, som har talt kalorier i et stykke tid.

Mvh Lone
11 år14. maj 2013 kl. 18:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });