#2 af Lone (administrator)
opskrifter
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: opskrifter
Hej Foss,
Hvilken browser og version benytter du? (fx internet explorer 9 eller andet).
Mvh Lone
Hvilken browser og version benytter du? (fx internet explorer 9 eller andet).
Mvh Lone
11 år5. maj 2013 kl. 00:05
Foss (slettet)
Jeg bruger internet explorer.
11 år5. maj 2013 kl. 08:23
Lone
administrator
administrator
Du henviser til, at det er den venstre boks, som bliver markeret?
Det er ellers kun højre boks, som jeg har programmeret til at kunne markere alle (det bliver de nødt til for at blive gemt).
Bruger du nogle gange andre browsere? Gør de det samme?
Hvis andre læser denne tråd og også oplever problemet, må I meget gerne sige til.
Mvh Lone
Det er ellers kun højre boks, som jeg har programmeret til at kunne markere alle (det bliver de nødt til for at blive gemt).
Bruger du nogle gange andre browsere? Gør de det samme?
Hvis andre læser denne tråd og også oplever problemet, må I meget gerne sige til.
Mvh Lone
11 år6. maj 2013 kl. 19:29
Foss (slettet)
Det er kun den venstre, som gør sådan. Fuldstændig umotiveret.
Jeg bruger kun internet Explorer, så jeg ved ikke med andre browsere.
Nu jeg tænker efter, så sker det også indimellem når jeg taster mad ind. Ikke så tit, men det forekommer.
Jeg bruger kun internet Explorer, så jeg ved ikke med andre browsere.
Nu jeg tænker efter, så sker det også indimellem når jeg taster mad ind. Ikke så tit, men det forekommer.
11 år6. maj 2013 kl. 21:07
TanjaL (slettet)
Jeg har haft samme problem, både i internet Explorer og Firefox..
Jeg gør normalt det at jeg går over og skriver gram ind, så brokker den sig nemlig over jeg ikke har markeret en vare, men så kan jeg få lov bagefter..
Jeg gør normalt det at jeg går over og skriver gram ind, så brokker den sig nemlig over jeg ikke har markeret en vare, men så kan jeg få lov bagefter..
11 år8. maj 2013 kl. 19:36
Lone
administrator
administrator
re: re: opskrifter
Foss > vil du beskrive hvorledes programmet gør det, når du taster mad ind? Er det i den nederste boks, hvor varerne er indtastet, hvor det hele pludselig er markeret?
TanjaL > tak for dine tilføjelser. Læser jeg din kommentar korrekt således, at markeringen sker, når du benytter dig af enhederne?
Mvh Lone
TanjaL > tak for dine tilføjelser. Læser jeg din kommentar korrekt således, at markeringen sker, når du benytter dig af enhederne?
Mvh Lone
11 år9. maj 2013 kl. 20:32
Foss (slettet)
Det er ligesom i opskrifter.
Jeg skriver navnet på maden og der kommer en liste at vælge ud fra. Det er så på denne liste, at det er alt eller intet.
Jeg har i øvrigt løst det på samme måde som TanjaL
Jeg skriver navnet på maden og der kommer en liste at vælge ud fra. Det er så på denne liste, at det er alt eller intet.
Jeg har i øvrigt løst det på samme måde som TanjaL
11 år9. maj 2013 kl. 21:36
Lone
administrator
administrator
Hej Foss,
Jeg spørger til madindtastningen, da opskrifterne og madindtastning er to vidt forskellige sider.
Jeg bliver derfor nødt til at være sikker på, at det er denne side, du henviser til med madindtastning:
madital.dk
Hvis ja - er det dermed søgeresultatet, hvor alle bliver markeret, eller er det i boksen med den mad, du allerede har indtastet.
Jeg overvejer, om det er et problem jeg pt. skal gøre noget ved, da jeg er ved at lave helt om på det grundlæggende. Dermed udgår opskriftsiden og bliver erstattet af en ny. Så hvis det er fejl man lige nu kan leve med, så er jeg tilbøjelig til blot at ville skrive en forklaring på, hvorledes man undgår fejlen, og så bruge tiden på det nye i stedet.
Hvad siger I til dette. Jeg har svært ved at vurdere, hvor stort problemet er.
Mvh Lone
Jeg spørger til madindtastningen, da opskrifterne og madindtastning er to vidt forskellige sider.
Jeg bliver derfor nødt til at være sikker på, at det er denne side, du henviser til med madindtastning:
madital.dk
Hvis ja - er det dermed søgeresultatet, hvor alle bliver markeret, eller er det i boksen med den mad, du allerede har indtastet.
Jeg overvejer, om det er et problem jeg pt. skal gøre noget ved, da jeg er ved at lave helt om på det grundlæggende. Dermed udgår opskriftsiden og bliver erstattet af en ny. Så hvis det er fejl man lige nu kan leve med, så er jeg tilbøjelig til blot at ville skrive en forklaring på, hvorledes man undgår fejlen, og så bruge tiden på det nye i stedet.
Hvad siger I til dette. Jeg har svært ved at vurdere, hvor stort problemet er.
Mvh Lone
11 år14. maj 2013 kl. 17:52
Foss (slettet)
Det er lige præcis den side, og det er søgeresultatet. Men det er efterhånden længe siden, det har drillet.
Hvis du alligevel er ved at lave om, så syntes jeg, at du skal lade dette problem være, og koncentrere dig om det nye.
Ved at bruge TanjaL's metode, er det til at leve med.
Hvis du alligevel er ved at lave om, så syntes jeg, at du skal lade dette problem være, og koncentrere dig om det nye.
Ved at bruge TanjaL's metode, er det til at leve med.
11 år14. maj 2013 kl. 19:57
Når jeg laver en ny opskrift, har programmet problemer med at markere den vare, jeg vil bruge.
Der er ingen problemer med at skrive, hvilken vare det er, der kommer også den liste, der skal.
Men når jeg så vil markere den præcise vare på listen, bliver hele listen markeret. Det er alt eller intet, der kan markeres
Det er ikke til at sige, hvornår det sker, men jeg kan som regel indtaste et par ingredienser, før det driller.