#2 af bruger slettet
Hvorfor kan man ikke se en vares Næringsindhold uden at tilføje den til et måltid?
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
re: Hvorfor kan man ikke se en vares Næringsindhold uden at tilføje den til et måltid?
Hej Rn
Velkommen til.
Under fanen der er imellem det glade ansigt og disketten, under detaljer mad kan du se det, og så kan du skifte imellem de forskellige funktioner, du kan blandt andet se salt indtag og kolesterol osv. Der vil være en cirkel så du kan se hvor mange % kulhydrat, protein osv.
Håber jeg har forstået dit spørgsmål :-)
Mvh
Velkommen til.
Under fanen der er imellem det glade ansigt og disketten, under detaljer mad kan du se det, og så kan du skifte imellem de forskellige funktioner, du kan blandt andet se salt indtag og kolesterol osv. Der vil være en cirkel så du kan se hvor mange % kulhydrat, protein osv.
Håber jeg har forstået dit spørgsmål :-)
Mvh
11 år13. april 2013 kl. 15:37
RNmadital (slettet)
re: Hvorfor kan man ikke se en vares Næringsindhold uden at tilføje den til et måltid?
Hej og tak for et hurtigt svar :)
Jeg har set denne funktion, og den er supergod til at give overblik over ens måltider, helt ned på enkelt-vare niveau.
Men det jeg efterlyser, er at kunne se næringsindholdet i en vare før man tilføjer den til et af sine måltider. Som jeg ser det nu, kan man først få en vares deltaljer at se, efter at man har tilføjet den til et måltid.
Jeg har set denne funktion, og den er supergod til at give overblik over ens måltider, helt ned på enkelt-vare niveau.
Men det jeg efterlyser, er at kunne se næringsindholdet i en vare før man tilføjer den til et af sine måltider. Som jeg ser det nu, kan man først få en vares deltaljer at se, efter at man har tilføjet den til et måltid.
11 år13. april 2013 kl. 15:42
bruger slettet
åh okay :-)
Det tror jeg desværre ikke man kan det du efterspørger, ellers må andre rette mig hvis jeg tager fejl :-)
Mange hilsner :-) Og god weekend
Det tror jeg desværre ikke man kan det du efterspørger, ellers må andre rette mig hvis jeg tager fejl :-)
Mange hilsner :-) Og god weekend
11 år13. april 2013 kl. 15:50
RNmadital (slettet)
Nej, det tror jeg heller ikke. Men man kan selvfølgelig altid slette en vare igen, efter at have set fordelingen af næringsstoffer.
Ellers synes jeg at det er et virkelig godt site - utrolig mange informationer man kan læse sig frem til.
God weekend til dig også! :)
Ellers synes jeg at det er et virkelig godt site - utrolig mange informationer man kan læse sig frem til.
God weekend til dig også! :)
11 år13. april 2013 kl. 15:57
fedania
Under "alle varer" som er en undermenu til "disketten" kan du taste en vare ind og justere mængden hvis du har lyst. Så får du lige netop det du efterlyser :)
11 år13. april 2013 kl. 17:14
RNmadital (slettet)
Ja! Super. Jeg fandt det netop lige, så havde tænkt mig at skrive det her - men du kom mig i forkøbet. Der er så mange valgmuligheder og menuer her. Men det er kun godt.
Tak for hjælpen!
Tak for hjælpen!
11 år13. april 2013 kl. 18:21
Lone
administrator
administrator
Tak for jeres hjælp til besvarelse af spørgsmålet. Det er korrekt, at disketteikon > alle varer er svaret på dette spørgsmål :-)
Mvh Lone
Mvh Lone
11 år15. april 2013 kl. 20:37
Mvh. RN