Opdateringer i det bagvedliggende system

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Opdateringer i det bagvedliggende system
Til alle brugere af Madital.dk

Vil I venligst være mere opmærksomme på fejl i disse dage. Hvis der opstår en fejl - og I IKKE får besked om, at fejlen er sendt til mig, har jeg brug for at vide det. Eller hvis samme bliver ved at opstå.

Jeg opdaterer i disse dage det bagvedliggende system. Strukturen er blevet lidt strukturløs over årene, og det trænger til at blive opdateret, således at systemet kan klare udvidelser i fremtiden ... eller rettere så mit overblik kan klare udvidelser i fremtiden :-)

Nogle af jer vil blive kortvarigt berørte af dette. I dag er 6 af jer ganske kortvarigt berørt, hvilket jeg vurderer er billigt sluppet. Jeg håber, at det går lige så nemt fremover og håber på jeres forståelse.

Jeg har især rørt fødevarernes enheder som "1 dl" i dag. Hvis enhederne nogle steder ikke vises, så sig til, så vil jeg rette det :-)

Mvh Lone
11 år26. marts 2013 kl. 18:21
re: Opdateringer i det bagvedliggende system
Jeg har igen i dag ændret i nogle bagvedliggende ting. Fejlmeldingerne er ganske få, og det var endda større ændringer. Jeg glæder mig til at blive færdig med opdateringsarbejdet :-) Men kan desværre kun tage lidt ad gangen, så der vil gå et stykke tid. Det er dog noget, der skal gøres.

Mvh Lone
11 år27. marts 2013 kl. 16:41
Hej igen,

Jeg har lavet en større omstrukturering i motionen i det bagvedliggende system i går. Venligst rapporter om fejl, hvis I mangler data, og programmet ikke fortæller dig, at jeg får besked om evt. opståede fejl.

Mvh Lone
11 år2. april 2013 kl. 07:34
Jeg kan ikke indtaste motion (fri træning) på madital.dk - når jeg har tilføjet det og trykker gem, går den til oversigten over min motion, men træningen fremgår ikke af oversigten.

Og på mobilsiden madital.dk/m ville jeg indtaste cykling, men de hedder pludselig alle sammen bare "cykling" (ikke noget med langsom, moderat osv) og har en faktor på 0,0.
11 år2. april 2013 kl. 14:02
Så skulle alle fejlrettelser sendt her og pr. mail være på plads.

Tak for detaljeringsgraden i jeres henvendelser - det hjælper meget i rettearbejdet :-)

Hvis I fortsat støder på fejl, så er jeg ikke bekendt med disse, og I må meget gerne melde dem ind til mig ... hvis ikke programmet fortæller, at det selv sørger for at give mig besked - i så fald retter jeg fejlen uden, at du sender en ekstra besked :-)

Jeg beklager de problemer, som er opstået i forbindelse med opdateringsarbejdet. Jeg synes selv, at det har været et minimum, og de fleste af jer, vil slet ikke have bemærket det. Men det er selvfølgelig altid træls for de, som støder på en fejl.

Jeg fortsætter opdateringsarbejdet i det bagvedliggende, men er nu heldigvis ovre et af områder, som trængte til den største kærlige hånd :-)

Håber I har nydt det dejlige påskevejr :-)

Mvh Lone
11 år2. april 2013 kl. 22:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });