Vægtgrafen

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Vægtgrafen
Hej!

Selvom mine mål kun er for 2007, viser min vægtgraf helt tilbage til september 2006, når den viser mit aktive mål. Hvorfor? Jeg synes, det er lidt forstyrrende, fordi det ikke er så nemt at følge med i mit mål.
17 år14. januar 2007 kl. 12:48
re: Vægtgrafen
Kære nekiam,

Jeg kan se, at du havde valgt at se grafen for "4 måneder tilbage". Du havde valgt at markere "punktet" til venstre for teksten "Aktivt mål" i stedet for til højre for. Jeg har rettet dette for dig, så du nu ser grafen, som du ønsker det :-)

Mvh Lone
17 år14. januar 2007 kl. 19:03
re: re: Vægtgrafen
Ah, okay. Tak for hjælpen :-)
17 år16. januar 2007 kl. 10:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });