#2 af Lone (administrator)
Evt. opsigelse af abonnement
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Evt. opsigelse af abonnement
Hej Girl next door,
Ordet "Aftalen" henviser til hele brugs- og købsaftalen. Dvs. hvis man ikke ønsker at fortsætte under Madital.dks vilkår, så skal man slette sin profil.
Hvis du vælger at blive betalingsmedlem udløber din betalingsprofil efter det antal måneder du har købt. Herefter vil din profil fortsætte som gratis-profil igen. Du kan så igen vælge at blive betalende medlem. Dvs. du kan fint skifte mellem gratis- og betalingsmedlem, og der er på intet tidspunkt behov for at slette sin profil og oprette en ny.
Spørg gerne for uddybning af ovenstående ... eller andet :-)
Mvh Lone
Ordet "Aftalen" henviser til hele brugs- og købsaftalen. Dvs. hvis man ikke ønsker at fortsætte under Madital.dks vilkår, så skal man slette sin profil.
Hvis du vælger at blive betalingsmedlem udløber din betalingsprofil efter det antal måneder du har købt. Herefter vil din profil fortsætte som gratis-profil igen. Du kan så igen vælge at blive betalende medlem. Dvs. du kan fint skifte mellem gratis- og betalingsmedlem, og der er på intet tidspunkt behov for at slette sin profil og oprette en ny.
Spørg gerne for uddybning af ovenstående ... eller andet :-)
Mvh Lone
11 år11. marts 2013 kl. 21:39
Girl next door
re: Evt. opsigelse af abonnement
Nå, det var godt. Sådan forstod jeg det også i første omgang, men så blev jeg alligevel i tvivl. Dejligt at man kan skifte, hvis det nu skulle blive nødvendigt :-)
Og tak for svar :-)
Og tak for svar :-)
11 år11. marts 2013 kl. 22:09
Jeg har overvejet at gå over til betalingsprofil og ville lige læse retningslinjerne igennem. Der stødte jeg på dette:
B.Opsigelse af Aftalen skal ske ved, at Medlemmet sletter sin profil fra Programmet. Det gøres her: profil-ikon > ret profil > slet profil.
Det overraskede mig noget, så vil lige høre om jeg har forstået det rigtigt. Betyder det, at hvis jeg går over til betalingsprofil, men efterfølgende ønsker at blive gratisprofil igen, så er jeg nødt til at slette min profil og oprette en ny (gratisprofil) uden adgang til alle mine data som hører ind under profilen Girl Next Door?