Den nye "indtastning" under opskrifter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Den nye "indtastning" under opskrifter
Hej Lone.
Kommer der på et tidspunkt den nye "indtastnings side" under opskrifter også?
Tit skriver jeg nemlig opskrifter ind for at tjekke deres kcal. indhold, så det ville være rigtig rart hvis man kunne se kalorie indholdet i de enkelte vare mens man taster dem ind :)
11 år6. marts 2013 kl. 19:52
re: Den nye "indtastning" under opskrifter
Hej loseandwin,
Jeg har desværre ikke lagt mig fast på at sætte den nye indtastningsside på opskrifter også i nærmeste fremtid. Pt. er fokus på vedligehold frem for videreudvikling.
Mvh Lone
11 år6. marts 2013 kl. 23:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });