Før og Efter billeder?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Før og Efter billeder?
Var det måske ide at vise sine deler... og tager billeder af vores i krop i takt at vi taber os? For til sidst vise resultatet?! Det ville måske blive en ekstra skub, og en ekstra motivation både til en selv og andre?
11 år17. februar 2013 kl. 19:09
re: Før og Efter billeder?
Hej KatiaK,

Idéen med før/efter billeder har været oppe at vende før.

Jeg har dog nogle tanker, som nedprioriterer idéen:
- jeg ved ikke hvor meget serverkraft billederne vil trække
- jeg ved ikke om det overhovedet er noget folk rigtig vil benytte?

Jeg ved, at der er lavet en facebook-gruppe "Os fra madital". Det er en lukket gruppe med lige nu 38 medlemmer. Jeg ved ikke hvor aktiv gruppen er, men jeg tænker, at det er andre, som også godt kunne tænke sig at få sat billede de andre medlemmer. Måske bliver gruppen brugt til før- og efterbilleder? Jeg har netop selv sendt en anmodning, så jeg helt er med på, hvad der sker i gruppen, jeg henviser til :-)

Jeg ved godt, at det er en alternativ løsning i forhold til den du præcist spørger efter. Måske finder du den brugbar?

Mvh Lone
11 år17. februar 2013 kl. 19:39
re: Før og Efter billeder?
Tak for svar.
11 år18. februar 2013 kl. 14:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });