Tid til eftertanke

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Tid til eftertanke
Hej Lone.

Ville bare sige, at jeg lige sad og tænkte over, at hold da op, hvor er der sket mange ting her på siden de sidste par år. Det er jo helt vildt, hvor langt du er nået med projektet. Bliver igen og igen overrasket og finder hele tiden nye funktioner, som jeg glæder mig over.

Vi mennesker er tit hurtige med ris og gemmer på rosen, så tænkte jeg lige ville dele tanken om, hvor god og brugbar en side mad i tal er - og at der er sket rigtig mange virkeligt brugbare tiltag her :-)

Hilsen en rigtig glad bruger...

11 år24. januar 2013 kl. 17:57
re: Tid til eftertanke
Tusind tak, det er jeg rigtig glad for at høre :-)
11 år24. januar 2013 kl. 19:33
Tilslutter mig :0)
11 år24. januar 2013 kl. 19:53
:-)
11 år24. januar 2013 kl. 23:19
enig dette kan faktisk gøre forskellen. Vi kæmper med det samme og kender vilkårene....
11 år28. januar 2013 kl. 01:00
Tak, og god kamp :-)

Mvh Lone
11 år28. januar 2013 kl. 18:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });