Hvis jeg laver noget, hvor der er til flere dage, så opretter jeg en opskrift til det - i navnet inkluderer jeg datoen. Næste gang jeg laver noget som ligner, så kopierer jeg opskriften og retter den til, så den passer til denne omgang - igen bruger jeg datoen i opskriften. Når jeg har gemt den nye opskrift, så sletter jeg den gamle opskrift (eller bliver der super mange).
På den måde kan jeg bruge opskriften de dage hvor jeg spiser af det + jeg kan bruge opskriften til at gå ud fra næste gang jeg laver den "type" mad. At oprette en opskrift tager ikke ret meget længere end at taste maden ind som noget du har spist - så første dag du har lavet til flere dage bruger du lidt længere tid, men de efterfølgende dage går det hurtigere.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
På den måde kan jeg bruge opskriften de dage hvor jeg spiser af det + jeg kan bruge opskriften til at gå ud fra næste gang jeg laver den "type" mad. At oprette en opskrift tager ikke ret meget længere end at taste maden ind som noget du har spist - så første dag du har lavet til flere dage bruger du lidt længere tid, men de efterfølgende dage går det hurtigere.
Ved ikke om det giver mening? :)