Opskrifter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Opskrifter
Hej igen :)

Jeg mangler at man inde i opskrifter kan tilføje
Vitaminer og kosttilskud

Lige pt tager jeg en masse af dette 3 gange om dagen samt vand osv.

Så ville det være super hvis man kunne lave en opskrift hvor dette indgik, så man ikke skal taste alt det ind hver dag.

Det kan også være man kan, men så kan jeg ikke finde det, for når jeg søger inde i opskrifter finder den ikke det, kun normale vare.

på forhånd tak. :)
11 år7. januar 2013 kl. 18:43
re: Opskrifter
Hej Kaltoft,

Opskrifter og varer fungerer i systemet på to forskellige måder, så indtil videre er løsningen, at du skriver "i går" i søgefeltet.

Her får du en søgning på gårsdagens indtastninger og kan nemt indtaste.

Jeg håber, at det er en brugbar løsning :-)

Mvh Lone
11 år8. januar 2013 kl. 17:20
Ja tak det gør det meget nemmere for mig :)

men man har jo lov at ønske sig noget ;) til engang i fremtiden
11 år8. januar 2013 kl. 19:14
Det kan du tro :-)
11 år8. januar 2013 kl. 20:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });