Jeg er begyndt at bruge madital på min mobil, men bliver ved med at ramme FB-linket, når jeg prøver at taste mad ind. Er det ikke muligt at fjerne/flytte den væk, så man ikke konstant kommer til at trykke på den? Problemet er, at hver gang jeg trykker på den, bliver jeg nødt til at logge på igen, for at komme videre i indtastningen, og det ødelægger altså en stor del af glæden ved det :)
Hvor finder du et facebook-link på mobiludgaven? På hvilken side derinde?
12 år30. december 2012 kl. 18:41
Ablanu
#5 af Ablanu
re: Mobil-siden - FB-link
Når jeg søger efter maden kommer den frem som andet resultat. Hvis jeg f.eks. søger 'gule', kommer gulerod frem som det første og herefter kommer "Følg Madital på Facebook" efterfulgt af resten af resultaterne. Det ser desuden også ud til, at FB-tingen også altid dukker op som resultat nummer seks..
12 år30. december 2012 kl. 19:06
Lone administrator
#6 af Lone (administrator)
Hej Ablanu,
Dét link er sat ind med vilje som reklame. Jeg har været alt for længe om at sætte betalingsmodulet på, og reklamen vil forsvinde, hvis man vælger betalingsprofil.
Jeg kommer med mere info i løbet af januar angående dette.
Mvh Lone
12 år1. januar 2013 kl. 21:03
Ablanu
#7 af Ablanu
Ahhh, fair.. Det ødelægger bare glæden ved at taste ind på mobil, fordi det kommer til at tage fem gange så lang tid, når jeg hele tiden kommer til at trykke og så skal starte forfra med login :(
Problemet er, at hver gang jeg trykker på den, bliver jeg nødt til at logge på igen, for at komme videre i indtastningen, og det ødelægger altså en stor del af glæden ved det :)