Halløj Er tilbage efter graviditet... ikke at jeg skal på kur da baby stadig er ganske ny. Men jeg vil gerne tælle for at holde øje med hvor meget der kommer ind... Men jeg mener amning kræver ekstra kalorier... findes den indstilling i profil eller kan man manuelt ligge ekstra kalorier på? Og i så fald er der nogen der ved hvor meget jeg skal lægge på? PFT!
12 år23. december 2012 kl. 09:07
Girl next door
#2 af Girl next door
re: Ammer
Tillykke med den lille ny :-)
Så vidt jeg ved, findes funktionen ikke her. Det er lidt forskelligt, hvor meget det "koster" at amme, men vil mene at omkring 300-500 kcal pr. dag er rimeligt.
12 år23. december 2012 kl. 11:10
Girl next door
#3 af Girl next door
Her er en tidligere tråd om emnet. Lone er administrator, så det er hendes svar du skal regne med ;-)
***forældet link er fjernet***
12 år23. december 2012 kl. 11:12
Leonia
#4 af Leonia
Tak for jeres hjælp... gad vide hvordan jeg får tilføjet de ekstra 500 kcal...
12 år27. december 2012 kl. 20:12
Foss (slettet)
#5 af Foss (slettet)
Under ret profil er det muligt at sætte kryds ved ammende. Jeg vil tro, at det gør forskellen.
12 år28. december 2012 kl. 11:34
fedania
#6 af fedania
Foss - selvom du sætter et kryds, så ændrer den ikke på hvor meget du må indtage - det skriver Lone også i den tråd GND henviser til.
Jeg ville nok vælge at tilføje 400 kcal af en eller anden motion hver dag.
12 år28. december 2012 kl. 12:00
Lone administrator
#7 af Lone (administrator)
Hej Leonia,
Tillykke med den lille ny :-)
Jeg kan desværre ikke finde et sted som fortæller hvor meget man forbruger, når man ammer. Der står meget forskelligt på nettet, så det er ikke helt til at blive klog på. Hvis jeg kunne finde nogle retningslinjer, kunne jeg sætte det ind i programmet, men indtil det, kan I som der også bliver foreslået indtaste et bestemt antal kalorier selv (benyt evt. fri træning, hvor man selv kan indtaste tid og kalorier). Men det må desværre være op til jer at bestemme, hvor meget I vil indtaste.
Er tilbage efter graviditet... ikke at jeg skal på kur da baby stadig er ganske ny. Men jeg vil gerne tælle for at holde øje med hvor meget der kommer ind...
Men jeg mener amning kræver ekstra kalorier... findes den indstilling i profil eller kan man manuelt ligge ekstra kalorier på?
Og i så fald er der nogen der ved hvor meget jeg skal lægge på?
PFT!