#1 af Sskkhhvv18 (slettet)
jeg forstår ikke rigtigt hvad jeg skal?
Du læser en tråd i debat > madital.dkSskkhhvv18 (slettet)
jeg forstår ikke rigtigt hvad jeg skal?
jeg fik afvide at man bare skal veje det man spiser og så skrive det ind og så kunne man se hvor meget man måtte indtage mere på en dag. men jeg forstår bare ikke rigtigt hvordan jeg gør ? nogle der kan hjælpe mig ? :)
12 år20. november 2012 kl. 00:00
fedania
re: jeg forstår ikke rigtigt hvad jeg skal?
Først og fremmest skal du sætte dig et mål inde under "Mine personlige indstillinger" (kroppen oppe i toppen), og derefter "mine mål" i undermenuen.
Når du har gjort det, så kan du under "Min dag" (oppe i toppen) skrive ind, hvad du har spist i løbet af dagen, og her kan du se hvor meget mere du skal og kan spise endnu for at komme på din dagsdosis.
Derudover kan du under "Mine Smileys" (smiley'en i toppen) se hvordan din fordeling har været af protein/kulhydrat/fedt og du kan også se, hvordan det er fordelt hen over måltiderne på en dag.
Når du har gjort det, så kan du under "Min dag" (oppe i toppen) skrive ind, hvad du har spist i løbet af dagen, og her kan du se hvor meget mere du skal og kan spise endnu for at komme på din dagsdosis.
Derudover kan du under "Mine Smileys" (smiley'en i toppen) se hvordan din fordeling har været af protein/kulhydrat/fedt og du kan også se, hvordan det er fordelt hen over måltiderne på en dag.
12 år20. november 2012 kl. 07:12