Grønt og fisk i egne varer
Du læser en tråd i debat > madital.dkfedania
re: Grønt og fisk i egne varer
Hvis du vælger, at det hører til i kategorien grøntsager, så tæller det med som grønt.
12 år3. november 2012 kl. 01:56
gtfh (slettet)
Men hvis det er en varedekleration og der kun er f. eks. 30 gram fisk pr 100 gram, så duer det jo ikke at det hele tæller som fisk.
Forsøger man at taste det som opskrift, så lander man milevidt fra det som står bagpå pakken.
Forsøger man at taste det som opskrift, så lander man milevidt fra det som står bagpå pakken.
12 år3. november 2012 kl. 09:04
Wolfgirl (slettet)
Den har jeg også tænkt over. Fx med torskerogn, er kun ca 50% rent faktisk torskerogn.
12 år3. november 2012 kl. 10:33
Lone
administrator
administrator
Hej,
I har fuldstændig ret, det er en fejlkilde i programmet. I KUNNE oprette varer fx "Fisk 0 kcal" og indtaste energi og alt andet indhold som værende 0. Her kan I så tilføje gram - det vil kun tælle med som gram, og jo ikke som kalorier oveni. Jeg ved godt, at det er besværligt, men pt. eneste løsning.
Mvh Lone
I har fuldstændig ret, det er en fejlkilde i programmet. I KUNNE oprette varer fx "Fisk 0 kcal" og indtaste energi og alt andet indhold som værende 0. Her kan I så tilføje gram - det vil kun tælle med som gram, og jo ikke som kalorier oveni. Jeg ved godt, at det er besværligt, men pt. eneste løsning.
Mvh Lone
12 år4. november 2012 kl. 14:35
Uanset hvor meget grønt og fisk man spiser, så ender man i sure smileys når man spiser de tang man selv har tastet ind.