#1 af Mulat (slettet)
Mål
Du læser en tråd i debat > madital.dkMulat (slettet)
Mål
Jeg har sat et mål om at tabe 5 kg på godt 8 uger. Det svarer til ca 0,6 kg om ugen. Nu har jeg imidlertid tabt mig hurtigere. Vil "energilinjen" dér hvor jeg taster min mad ind, så ændre det gule felt, så grænsen for at nå mit mål kommer højere op? Det jeg spørger om er om programmet hele tiden beregner det daglige energiunderskud ud fra hvor mange kg og hvor mange dage der er til målet? Eller vil programmet i mit tilfælde fortsætte med et energiunderskud der svarer til 0,6 kg om ugen?
12 år1. november 2012 kl. 16:09
Ablanu
re: Mål
Sidste :)
For at undgå for store problemer i forhold til store sving i vægten, bliver målet ved med det samme antal kalorier hele vejen igennem :)
For at undgå for store problemer i forhold til store sving i vægten, bliver målet ved med det samme antal kalorier hele vejen igennem :)
12 år1. november 2012 kl. 16:18
fedania
Det tror jeg altså ikke er rigtigt Ablanu. Jeg har i hvert fald oplevet, at programmet tilpassede kalorieindtaget til hvor meget jeg var foran (altså større og større grønt område)
12 år1. november 2012 kl. 17:23
Ablanu
Det grønne område bliver større, når man motionerer :)
12 år1. november 2012 kl. 17:31
fedania
Det var ikke på grund af motionen at det ændrede sig. Det var fra dag til dag, før jeg tastede noget som helst ind.
12 år1. november 2012 kl. 18:07
Mulat (slettet)
Det kunne være rart, hvis en der kender programmet "indefra" svarer....
12 år2. november 2012 kl. 11:20
Lone
administrator
administrator
Hej Mulat,
Hvis du ikke følger dit mål (dvs. hvis du taber dig for hurtigt) skal du ændre dit mål her i programmet, så det stemmer overens med virkeligheden. Dvs. gå ind og sæt et nyt mål fra i dag og sæt det rette tempo fremover :)
Håber det var svar nok, ellers må du spørge igen :-)
Mvh Lone
Hvis du ikke følger dit mål (dvs. hvis du taber dig for hurtigt) skal du ændre dit mål her i programmet, så det stemmer overens med virkeligheden. Dvs. gå ind og sæt et nyt mål fra i dag og sæt det rette tempo fremover :)
Håber det var svar nok, ellers må du spørge igen :-)
Mvh Lone
12 år4. november 2012 kl. 14:32