hvorfor ikke indtaste kilometer
Du læser en tråd i debat > madital.dkAblanu
re: hvorfor ikke indtaste kilometer
Du kan jo udregne din hasstighed når du ved hvor længe og ca. hvor langt du har gået :)
Du kan evt. kun udregne for en enkelt gang, og så bruge det.. Jeg taster altid gang ind som 4,8 (med mindre jeg har gået med nogen eller lign., så jeg ved, jeg går langsommere).
Og hvis du går ind på smiley -> NNA-oversigt, er der flere detaljer om indtagede kalorier osv :)
Du kan evt. kun udregne for en enkelt gang, og så bruge det.. Jeg taster altid gang ind som 4,8 (med mindre jeg har gået med nogen eller lign., så jeg ved, jeg går langsommere).
Og hvis du går ind på smiley -> NNA-oversigt, er der flere detaljer om indtagede kalorier osv :)
12 år31. oktober 2012 kl. 16:51
Jeg er også ny her for at finde en alternativ til en anden (betalt) kostdagbog.
Denne her har rigtig fine (men lidt svært gennemskuelige) funktioner, men hvad jeg virkelig savner, at kunne indtaste mine gåede kilometer frem for hastigheden (jeg aner ikke, hvor hurtig / langsom jeg går eller løber, men jeg ved hvor længe og nogenlunde km-tallet). Det virker lidt som stige på hesten baglens ;-)
Måske kunne man tilføje den funktion? Ville være rigtig dejligt!!!
-Er der en overblik (én tabel), hvor jeg kan se samlignet, hvad må jeg indtage (altså hvor mange kalorier), hvad har jeg indtaget og hvad tjente jeg ekstra gennem motion?
På forhånd mange tak!
Hejhej, Inga alias Mordor.