hvorfor ikke indtaste kilometer

Du læser en tråd i debat > madital.dk

hvorfor ikke indtaste kilometer
Hej!
Jeg er også ny her for at finde en alternativ til en anden (betalt) kostdagbog.
Denne her har rigtig fine (men lidt svært gennemskuelige) funktioner, men hvad jeg virkelig savner, at kunne indtaste mine gåede kilometer frem for hastigheden (jeg aner ikke, hvor hurtig / langsom jeg går eller løber, men jeg ved hvor længe og nogenlunde km-tallet). Det virker lidt som stige på hesten baglens ;-)
Måske kunne man tilføje den funktion? Ville være rigtig dejligt!!!
-Er der en overblik (én tabel), hvor jeg kan se samlignet, hvad må jeg indtage (altså hvor mange kalorier), hvad har jeg indtaget og hvad tjente jeg ekstra gennem motion?

På forhånd mange tak!
Hejhej, Inga alias Mordor.
12 år31. oktober 2012 kl. 15:01
re: hvorfor ikke indtaste kilometer
Du kan jo udregne din hasstighed når du ved hvor længe og ca. hvor langt du har gået :)
Du kan evt. kun udregne for en enkelt gang, og så bruge det.. Jeg taster altid gang ind som 4,8 (med mindre jeg har gået med nogen eller lign., så jeg ved, jeg går langsommere).
Og hvis du går ind på smiley -> NNA-oversigt, er der flere detaljer om indtagede kalorier osv :)
12 år31. oktober 2012 kl. 16:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });