gps og motion linket sammen ?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

gps og motion linket sammen ?
Hejse
jeg har tænkt på om man ikke også på denne side kan tilføje Endomondo eller RunKeeper så den automatisk fører de motionsture på og laver beregning så vi evt var fri for at taste ind når vi kom hjem
Kun en lille forespørgesel da jeg bruger det når jeg motionere
Venlig hilsen Margit
12 år23. oktober 2012 kl. 11:53
re: gps og motion linket sammen ?
Det er faktisk en rigtig god ide - selvom jeg stadig gerne ville have mulighed for at rette kcal-tallet fra Endomondo til det mit puls-ur viser, da det på Endomondo oftest er for højt :)
12 år23. oktober 2012 kl. 14:48
Jeg er eing i at Endomondo er højt ,,da er RunKeeper bedre. håber da på man kan finde ud af en mulighed.
12 år4. november 2012 kl. 07:59
Hej McDuddi,

Jeg må tilstå at jeg intet kender til tilkobling fra de nævnte programmer. Det ville være rigtig smart, men det er typisk højst en indtastning om dagen. Det er desværre ikke noget, jeg umiddelbart vil kigge på.

Mvh Lone
12 år4. november 2012 kl. 14:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });