Nej :)
Det er for at undgå meget svingende muligheder, og et pludseligt meget uoverskueligt mål :)
vægttab ifht til mål
Du læser en tråd i debat > madital.dkAblanu
re: vægttab ifht til mål
12 år9. oktober 2012 kl. 23:18
Xanita
Så vidt jeg ved, så er det kun den indtastede vægt der har indflydelse på beregningerne. Dvs. hvis du f.eks. tager på eller ikke taber dig så meget som du "burde" i følge målet, og så indtaster den nye vægt, så vil det være en ny beregning den laver mht. hvor meget du kan spise.
12 år10. oktober 2012 kl. 08:56
fedania
Jeg har i hvert fald oplevet, at jeg pludselig ikke havde et grønt område længere, fordi vægten gik op kort før målet. Så jeg tror altså at den regner på det, når du taster din vægt ind.
Du kan jo prøve dig frem - kig på hvor meget du kan indtage lige nu, opdater så din nuværende vægt med +10 kg og se om det fik nogen indflydelse :)
Du kan jo prøve dig frem - kig på hvor meget du kan indtage lige nu, opdater så din nuværende vægt med +10 kg og se om det fik nogen indflydelse :)
12 år10. oktober 2012 kl. 09:19
Lone
administrator
administrator
Hej,
Programmet beregner ud fra antal dage samt vægttab i hele vægtmålet. Dermed ikke ud fra dags dato og dennes indtastninger.
Mvh Lone
Programmet beregner ud fra antal dage samt vægttab i hele vægtmålet. Dermed ikke ud fra dags dato og dennes indtastninger.
Mvh Lone
12 år4. november 2012 kl. 14:13
Jeg vil høre om madital selv omregner efter hver dag hvor meget man skal spise mindre den næste dag for at nå målet?
F.eks. hvis jeg spiser lidt mere end det jeg skulle i forhold til målet. omregner den så de følgende dage så at jeg så skal indtage mindre der for at opnå målet på samme tid?