Indtastninger fra sidste år?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Indtastninger fra sidste år?
Jeg har tastet min morgenmad ind under min dag. Når jeg så kigger under detaljer mad står der en masse, som jeg ikke har tastet ind. Det er de ting jeg spiste for et års tid siden. Mon programmet blander årene sammen?
Venlig hilsen Bodil
12 år8. oktober 2012 kl. 08:07
re: Indtastninger fra sidste år?
Har du tjekket, at skemaet er indstillet til kun at vise for "i dag"? (øverste højre hjørne af skemaet) :)
12 år8. oktober 2012 kl. 08:52
Ja, der står i dag
12 år8. oktober 2012 kl. 11:51
Hej bodils2,
Jeg har bemærket at flere indtaster et forkert årstal, jeg tror ikke, at det er med vilje, men det har givet nogle få forvekslinger. Jeg tror, at det bliver anderledes fremover, nu hvor man i programmet kan vælge "i dag", "i morgen" osv. og ikke selv skal indtaste datoerne. Herved mindskes fejlindtastning af fx år.
Mvh Lone
12 år4. november 2012 kl. 14:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });