1) Programmet mangler at kunne godtage komma tal. Det kan det ikke under "ny opskrift". Så f.eks. salt indtastet i mængder under 1 gram kommer ikke med i opskriften
2) Når jeg har indtastet en ny opskrift på f.eks. hjemmebagte boller, kan jeg ikke redigere den viste energimængde på nogen måde, så jeg kan vælge en enkelt bolle på mad indtastningssiden. Mine angivne gram for en bolle skrevet under "kommentarer" i opskriften, vises ikke i vare feltet under mad indtastning.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
2) Når jeg har indtastet en ny opskrift på f.eks. hjemmebagte boller, kan jeg ikke redigere den viste energimængde på nogen måde, så jeg kan vælge en enkelt bolle på mad indtastningssiden. Mine angivne gram for en bolle skrevet under "kommentarer" i opskriften, vises ikke i vare feltet under mad indtastning.