10.000 kcal whaat the..!?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

10.000 kcal whaat the..!?
Hei! C:

Ville bare høre fra nogen der kender siden her godt om jeg har lavet en eller anden fejl et sted? for der inde på `min side` siger den at jeg har forbrændt 10.000 kcal idag, og at jeg efter at have spist 1.000 og et eller andet (hvilket jeg slet ikk har) stadig må få over 7.000? hvad er der galt med siden?

Soph :)
12 år15. september 2012 kl. 15:00
re: 10.000 kcal whaat the..!?
Er du sikker på at der ikke sat den til kilojoule = kj. Da der giver nogle helt andre tal. jeg bruger nemlig selv kj som måle enhed og jeg må spise 10700 kj om dagen for at bibeholde min normal vægt
Mvh Tanja
12 år15. september 2012 kl. 15:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });