Mortion og kost
Du læser en tråd i debat > madital.dkfedania
re: Mortion og kost
Hvis du mangler det grønne område, så er det fordi dit mål er for hårdt. Det er vigtigt, at du generelt indtager flere kcal end dit minimum, da din krop ellers kan tage permanent skade. Hvis du ikke har et grønt område, må du motionere indtil der er et grønt område (eller sætte målet ned).
Hvis du indtaster motion, så vil dit grønne område blive længere (eller dukke op) på din bar.
Håber det gav svar - ellers så spørger du bare igen :)
Hvis du indtaster motion, så vil dit grønne område blive længere (eller dukke op) på din bar.
Håber det gav svar - ellers så spørger du bare igen :)
12 år11. september 2012 kl. 20:30
xVampire (slettet)
Jamen altså, hvor tilføjer man motion?? Fordi jeg har gjort det der hvor der er alle former for sport hvor man skal tilføje, og så spekuleret jeg nemlig på om den selv registrerede det da det jo ikke helt er på samme side.
Og ja, mange tak for svaret, det hjalp! Men fandt dog også selv lidt ud af det :-D
Der står også noget med 24 timer, derinde under motion.... Det er godt nok lidt forvirrede. Jeg læste her i forum et sted, at man helst ikke skulle skrive hvor meget man gjorde i ugen, fordi så koksede det sammen..... Det slettet jeg så igen det tal jeg havde skrevet, men jeg forstår stadig ikke der står et eller andet med 24 timer, fordi det er forvirrende synes jeg...
Mvh.
Og ja, mange tak for svaret, det hjalp! Men fandt dog også selv lidt ud af det :-D
Der står også noget med 24 timer, derinde under motion.... Det er godt nok lidt forvirrede. Jeg læste her i forum et sted, at man helst ikke skulle skrive hvor meget man gjorde i ugen, fordi så koksede det sammen..... Det slettet jeg så igen det tal jeg havde skrevet, men jeg forstår stadig ikke der står et eller andet med 24 timer, fordi det er forvirrende synes jeg...
Mvh.
12 år11. september 2012 kl. 23:56
fedania
Du tilføjer motion under "Dagens mad og motion" (kalenderen) i menupunktet "motion". Når du har tastet det motion ind du har lavet, kommer du til den side som viser hvordan din dag har været sammensat - af den tid du har dyrket motion, og så beregner systemet selv, hvor meget du har forbrændt de resterende timer i døgnet. Hvert døgn har jo 24 timer, hvor du forbrænder kalorier - men når du dyrker motion vil du i den tid forbrænde mere end resten af døgnet.
Der hvor du ikke skal skrive din motion ind er inde under "Mine personlige indstillinger" (manden) i menupunktet "Ret profil". Hvis du skriver det ind derinde (som timer pr. uge) så kan det kokse når du taster motion ind som normalt.
Der hvor du ikke skal skrive din motion ind er inde under "Mine personlige indstillinger" (manden) i menupunktet "Ret profil". Hvis du skriver det ind derinde (som timer pr. uge) så kan det kokse når du taster motion ind som normalt.
12 år12. september 2012 kl. 07:27
xVampire (slettet)
Okay mange tak. :-)
Mvh.
Mvh.
12 år12. september 2012 kl. 22:03
Hvis jeg nu mangler den der grønne, der hvor den vise hvor meget man har spist osv. Der kan man jo stadig tabe sig hvis den lægger på den røde?? Jeg spiser bare ikke så meget, men jeg må da tabe mig.. Andet spørgsmål som hænger lidt sammen med det: Hvis jeg skriver hvilken motion jeg har lavet, trækker den så selv det fra mine kcal, altså dem jeg har spist (der ved pilen).. Tak på forhånd. Jeg er ikke så god til at udtrykke hvad jeg mener, så hvis der er nogle der ikke ved hvad jeg snakker om på nogen måder, så må i sige til.
Mvh. Didde.