Forskel på kcal forbrug på hjemmesiden og mobilsiden.

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Forskel på kcal forbrug på hjemmesiden og mobilsiden.
Hej.
Jeg oplever at der er forskel på mit kcal på madital-hjemmesiden og på mobilsiden selvom begge sider er opdateret. Andre der har oplevet dette?
Line
12 år4. september 2012 kl. 20:35
re: Forskel på kcal forbrug på hjemmesiden og mobilsiden.
Hej Line,

Jeg har kigget på dine data for 4. september. Så vidt jeg kan se, vises det samme kcal forbrug begge steder.

Vil du udspecificere hvilke data, der ikke stemmer overens? Evt. havde du nogle andre indstillinger tidligere?

Mvh Lone
12 år5. september 2012 kl. 01:54
Hej Lone.

Jeg har ikke pillet ved indstillingerne. Nu har jeg netop opdateret min frokost (godt nok under eftermiddag) og på hjemmesiden spise 1518 kcal mere hvor jeg på mobilen skal spise 1519. Differencen var større igår aftens.
Line
12 år5. september 2012 kl. 12:11
Hej igen. Lige en update. Nu siger mobilsiden at jeg har 1001 kcal tilbage mens hjemmesiden fortsat siger 1518.

Line
12 år5. september 2012 kl. 16:07
Hej Line... Nu er det sikkert et dumt spørgsmål, men du har husket at opdatere websiden, ikke? Altså jeg har et madital åbent i et tab for sig, så jeg hurtigt kan taste ind og tjekke mine tal og fordelinger for dagen, men jeg skal jo stadig opdatere siden hvis jeg f.eks. har skrevet ny mad eller motion ind i et andet vindue :)

Som sagt, sikkert et dumt spørgsmål, men jeg ved bare at den slags sagtens kunne ske for mig :D
12 år5. september 2012 kl. 18:40
Jo jeg opdaterer hvergang jeg skal skrive noget nyt ind for den logger af når jeg ikke bruger den. Nu stemmer tallene igen. Underligt men pyt, jeg regner bare med det laveste tal :-)
12 år5. september 2012 kl. 20:35
Hej Line,

Hvis du ser det igen, er du så ik sød at lade indtastningerne være, så jeg kan kigge det til bunds, for at se, om der er et problem :-)

Du er velkommen til at skrive en sms på 25122333 :-)

Mvh Lone
12 år14. september 2012 kl. 00:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });