Du har nok stillet dit AktivitetsFaktor (mand -> ret profil) for højt, så det du taster ind har en mindre værdi end den værdi der var tastet ind der :)
Ellers er det pga. det motion du har tastet ind på samme side :)
Prøv at kig på det, så plejer det at gå i orden :)
indtastning af motion giver færre 'ledige' kalorier???
Du læser en tråd i debat > madital.dkAblanu
re: indtastning af motion giver færre 'ledige' kalorier???
12 år8. august 2012 kl. 18:13
bruger slettet
Desværre... Kan ikke få det til at passe med det, da jeg kun har skrevet arbejdsaktivitet deri og ikke motion derudover, da jeg læste mig til, at det var bedst, at skrive det ind løbende...
Har tjekket hele profilen igennem og kan ikke se fejl i køn el. lign.
Har tjekket hele profilen igennem og kan ikke se fejl i køn el. lign.
12 år8. august 2012 kl. 18:37
Reten
Jeg tror helt sikkert at du har sat din aktivitetsfaktor for højt. Det lyder usandsynligt, at en kvinde på 65 kg forbrænder over 2700 kcal på en dag, hvor den eneste motion er 1 times boksetræning. Med mindre du har et meget aktivt arbejde? Hvad har du sat din aktivitetsfaktor til? Hvis den fx er sat til 1,8, vil alt du taster ind som har en lavere faktor jo trække dit kalorieforbrug nedad.
12 år8. august 2012 kl. 19:31
bruger slettet
Min AF er sat til 1,6(hvilket jo ikke er særligt højt) og anden aktivitet er ikke skrevet ind. Det sker på den enkelte dag(og det er dælme svært at finde en aktivitet, der har en AF, der er lavere).
Køn, alder og højde passer, så ved ikke helt hvad der sker...Men jeg klør på alligevel, vægten falder jo trods dette:-)
Køn, alder og højde passer, så ved ikke helt hvad der sker...Men jeg klør på alligevel, vægten falder jo trods dette:-)
12 år8. august 2012 kl. 19:48
bruger slettet
Kan det værre fordi jeg ikke skriver ind for hvert enkelt minut om dagen, så det tæller som om, jeg er på arbejde konstant?
12 år8. august 2012 kl. 19:53
Ablanu
Jeg tror stadig de 1,6 er for højt - Jeg har mit sat til 1,2.
Prøv at skrive ind for en hel dag (evt. uden motionen, husk også at du sidder og ligger meget ned) og tag det så derfra :)
Prøv at skrive ind for en hel dag (evt. uden motionen, husk også at du sidder og ligger meget ned) og tag det så derfra :)
12 år8. august 2012 kl. 22:02
bruger slettet
Det vil jeg prøve. Tak for inputtene
12 år8. august 2012 kl. 22:23
Reten
AF 1,3 er vist det, man siger er "standard", og deri er jo indregnet søvn, daglige gøremål og et relativt stillesiddende arbejde. Men ja, som Ablanu foreslår, så skriv en typisk dag ind minut for minut, så du får alle 24 timer med, så får du et realistisk billede af hvad din AF bør sættes til. :)
12 år9. august 2012 kl. 10:03
Kan det passe? For i mit hoved brude det være omvendt.