PCO
Du læser en tråd i debat > madital.dkfedania
re: PCO
Helt enig - jeg kunne også rigtig godt tænke mig en mulighed for at ændre på madsammensætningen - og meget gerne også motionsmålet! - under NNA oversigten :)
12 år7. august 2012 kl. 14:18
Fred78 (slettet)
Ja, det kunne være super at slippe for de sure smileys når man faktisk følger kostrådene som man skal (altså dem for KISS kosten.
12 år7. august 2012 kl. 15:57
Lone
administrator
administrator
Jeg kan godt se, at der er flere og flere der ønsker selv at kunne sætte disse grænseværdier - mest pga. af PCO, men også pga. træning.
Jeg vil overveje at lave dette, da det ligeledes ser ud til at blive ændret helt overordnet for alle - jeg er dog endnu ikke sikker på dette.
Mvh Lone
Jeg vil overveje at lave dette, da det ligeledes ser ud til at blive ændret helt overordnet for alle - jeg er dog endnu ikke sikker på dette.
Mvh Lone
12 år7. august 2012 kl. 23:03
Fred78 (slettet)
Hej Lone,
Jeg kan godt forstå hvis du er bange for at folk bare sætter den til noget ekstremt i forhold til en slankekur eller ved en spiseforstyrelse.
Men kunne man overveje at der f.eks. var 3 eller flere indstillinger, en der var standard, en for PCO og så hvis der evt. er andre anerkendte special kostråd?
Jeg kan godt forstå hvis du er bange for at folk bare sætter den til noget ekstremt i forhold til en slankekur eller ved en spiseforstyrelse.
Men kunne man overveje at der f.eks. var 3 eller flere indstillinger, en der var standard, en for PCO og så hvis der evt. er andre anerkendte special kostråd?
12 år7. august 2012 kl. 23:17
henriette454
Fred78.. Kan godt forstå dit indlæg.. havde selv den tanke inden jeg postede indlægget og det er også derfor jeg har været så lang tid om at bede om det. Kan dog også mærke at det er ret demotiverende med alle de sure smileys når jeg spiser som jeg skal ifølge pco kostrådene... Tak fordi du vil overveje det Lone mere vil jeg såmænd ikke bede om..
Knus & Kram
Henriette
Knus & Kram
Henriette
12 år10. august 2012 kl. 16:43
Mange knus & kram
Henriette