Hvordan sætter selv antal kalorier per dag?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Hvordan sætter selv antal kalorier per dag?
Hej

Jeg vil gern selv sætte antl klorier pr dag - hvordan gør jeg det?

Og kan jeg sætte et mål for fordelingen f protein, fedt og kulhydrater?

Mvh
Lia
12 år28. juli 2012 kl. 20:45
re: Hvordan sætter selv antal kalorier per dag?
Så vidt jeg ved, så kan du ikke ændre på anbefalingerne. Men du kan indtaste dit eget mål og den vej igennem regulere, hvor mange kalorier du "må få" pr. dag. Dog er der den grænse at programmet ikke tilldader vægttab på mere end 1 kg pr. uge.

Du kan ikke sætte et mål for fordelingen af fedt, protein og kulhydrater. Men du kan stræbe efter at ramme dit eget selvvalgte gennemsnit - og så være ligeglad med om du får en smiley.
12 år29. juli 2012 kl. 22:11
Hej gndre: Hvordan sætter selv antal kalorier per dag?
hej gnd

hvordan sætter jeg mit mål?
12 år30. juli 2012 kl. 00:45
re: Hej gndre: Hvordan sætter selv antal kalorier per dag?
Du sætter dit mål inde un der "Mine Mål" som er i menu-punktet "Mine Personlige Indstillinger" (billedet der ligner en mand/overkrop)
12 år30. juli 2012 kl. 06:31
Det eneste jeg kan sætte der er hvor mange kg jeg vil tabe og over hvilken periode....? Er der ikke et sted hvor jeg kan sætte antal kalorier per dag? Det er jo et helt basalt mål for vægttab så det burde man kunne indstille...
12 år30. juli 2012 kl. 11:57
Når du har indtastet et mål (med slutvægt og slutdato) udregner programmet for dig hvor mange kcal du skal indtage om dagen for at nå det mål. Du kan se kcal under "Min dag" - "Mad" hvor der står hvor meget du må indtage for at nå dit mål og hvor meget du SKAL indtage (for at kroppen ikke går i strejke).

Ved at regulere på dit mål kan du så få den til at vide det antal kcal du ønsker.
12 år30. juli 2012 kl. 13:19
Tak for hjælpen med svar :-)

Mvh Lone
12 år7. august 2012 kl. 22:52
hej

hvis du feks ved du har spist et eller andet der inderholder 600kcal. skal du sætte flueben ved producentspicifikke varer og skrive manuelle i boksen. så kan du selv indtaste antal kcal for en given varer ;-)
mvh lise hansen
12 år8. august 2012 kl. 05:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...