Kan man på en eller anden smart måde, se en total over hvor meget man har motioneret for en periode, fx. ens målperiode eller en uge eller en måned?
Hvis jeg bruger "Min dag" og så "motion" og gemmer hvad jeg har motioneret i dag kommer jeg til en side hvor jeg så kan ændre og se fx. for min målperiode, problemet er bare at tallene er ikke lagt sammen. Vil gerne se hvor mange kalorier jeg har motioneret for, eller hvor mange timer jeg har motioneret den sidste måned?
Kan man det?
12 år15. juli 2012 kl. 18:13
Lone administrator
#2 af Lone (administrator)
re: Se motion for en periode?
Hej Vira,
Prøv at se under graf-ikon > detaljer motion. Det kommer vist tættest på det du søger :)
Mvh Lone
12 år16. juli 2012 kl. 00:06
Vira
#3 af Vira
Det forstå jeg ikke ngoet af Lone. Hvor skulle det være henne? jeg kan ikke se graf -ikon nogen steder?
12 år16. juli 2012 kl. 00:15
Lone administrator
#4 af Lone (administrator)
Ser du 6 ikoner i menu'en? en mand, en "dagbog", en smiley, og så graf-ikonet :)
Herunder er der et menupunkt der hedder "detaljer motion" :)
Mvh Lone
12 år16. juli 2012 kl. 01:49
Vira
#5 af Vira
Jamen under "detaljer motion" er der jo ikke noget med et sammenlagt tal?
12 år16. juli 2012 kl. 01:57
Lone administrator
#6 af Lone (administrator)
Hej Vira,
Din sammenlagte forbrænding kan du se under smiley-ikon > NNA-oversigt > og så under punktet energibalance.
Men det lyder til at du ønsker forbrændingen kun for motion og ikke alle aktiviteter. Det kan siden desværre ikke vise.
Mvh Lone
12 år16. juli 2012 kl. 17:26
Vira
#7 af Vira
Tak for forklaringen Lone, det er præcist det jeg leder efter. Men nu behøver jeg da i hvert fald ikke at lede mere :)
Hvis jeg bruger "Min dag" og så "motion" og gemmer hvad jeg har motioneret i dag kommer jeg til en side hvor jeg så kan ændre og se fx. for min målperiode, problemet er bare at tallene er ikke lagt sammen. Vil gerne se hvor mange kalorier jeg har motioneret for, eller hvor mange timer jeg har motioneret den sidste måned?
Kan man det?