#1 af Jullemayn (slettet)
mobilversionen
Du læser en tråd i debat > madital.dkJullemayn (slettet)
mobilversionen
er jeg den eneste der oplever at mobilversionen at tekst og knapper er blevet en del mindre, hvilket har resulteret i en del fejltryk eller knapper man ikke kan ramme?
12 år9. juli 2012 kl. 12:43
Jullemayn (slettet)
re: mobilversionen
det er især den øverste mulighed jeg ikke kan ramme når jeg taster motion ind på mobilen
12 år10. juli 2012 kl. 11:37
Lone
administrator
administrator
Hej Jullemayn,
Det er ikke noget jeg selv har bemærket og der er endnu heller ikke andre, der har meldt det ind. Hvilken mobil har du? Og jeg skal lige være sikker på, at det ikke er fordi der er anvendt zoom i mobilens browser?
Mvh Lone
Det er ikke noget jeg selv har bemærket og der er endnu heller ikke andre, der har meldt det ind. Hvilken mobil har du? Og jeg skal lige være sikker på, at det ikke er fordi der er anvendt zoom i mobilens browser?
Mvh Lone
12 år10. juli 2012 kl. 23:00
Jullemayn (slettet)
Jeg bruger en samsung galaxy nexus
har kigget mobilens browser indstillinger og der skulle ikke være anvendt zoom så vidt jeg kan se
har kigget mobilens browser indstillinger og der skulle ikke være anvendt zoom så vidt jeg kan se
12 år11. juli 2012 kl. 11:25
beyondswish (slettet)
du kan zoome bare ved at bruge fingrene på samsung galaxy, det har som sådan ikke noget med indstillingerne at gøre. Og på min tlf bliver den ved med a være zoomet ind/ud uanset om jeg lukker browseren ned eller ej.
Prøv at placere to fingre på skærmen i hver sin side og kør dem sammen. Det kan hjælpe hvis du er kommet til at zoome ud ! ;)
Prøv at placere to fingre på skærmen i hver sin side og kør dem sammen. Det kan hjælpe hvis du er kommet til at zoome ud ! ;)
12 år11. juli 2012 kl. 15:02
Jullemayn (slettet)
har fundet ud af at hvis jeg aktiverer funktionen der hedder "tving aktivering af zoom" kan jeg få lov til at zoome på mobilsiden, dette har dog ikke været nødvendigt før. Odd
en smule træls at skulle aktivere hver gang da det hvis aktiveret splitter en del andre sider jeg ofte besøger hvis jeg har det slået til konstant men bedre end at det ikke virker
en smule træls at skulle aktivere hver gang da det hvis aktiveret splitter en del andre sider jeg ofte besøger hvis jeg har det slået til konstant men bedre end at det ikke virker
12 år11. juli 2012 kl. 21:59
Lone
administrator
administrator
Hej Jullemayn,
Jeg har ikke kigget så meget på mobiludgaven. Det er lavet i samme omgang, og det er kun lige for at taste noget ind. Så hvis der ikke kommer så mange med dette problem, er det desværre ikke noget, som jeg vil prioritere, da der er andre prioriteter pt.
Hvis du finder en løsning er du dog meget velkommen til at skrive den her til andre.
Mvh Lone
Jeg har ikke kigget så meget på mobiludgaven. Det er lavet i samme omgang, og det er kun lige for at taste noget ind. Så hvis der ikke kommer så mange med dette problem, er det desværre ikke noget, som jeg vil prioritere, da der er andre prioriteter pt.
Hvis du finder en løsning er du dog meget velkommen til at skrive den her til andre.
Mvh Lone
12 år15. juli 2012 kl. 23:13