1. Korstråd frugt og grønt

Du læser en tråd i debat > madital.dk

1. Korstråd frugt og grønt
Jeg er meget glad for oversigten over de 8 kostråd, dog var jeg allermest glad for funktionen der viste henholdsvis hvor meget frugt, grønt og groft grønt jeg havde spist, så jeg havde overblik over at jeg fik nok grove grøntsager, men nu ser det ud til at denne funktion er væk??

Er det meningen at den vil komme tilbage igen, eller hvad er den generelle idé med ændringen af lige den funktion?
12 år4. juli 2012 kl. 12:45
re: 1. Korstråd frugt og grønt
Hej Beyondswish,

Jeg har lavet grafer for hvert kostråd. Her kan du fx på grafen for kostråd 1 se:
1) hvor mange gram du har fået af henholdsvis juice, frugt, fine og grove grøntsager
2) hvor meget energi du har fået fra hver af kategorierne.

Jeg laver det således at graferne både kan ses pr. dag, uge, måned og år. Så man kommer til at kunne følge endnu bedre med i sine forbedringer end nu, fordi man kan se dem over tid.

Det indebærer dog samtidig, at Madital.dk bliver delvist betalingsbetinget. Det skyldes, at jeg efterhånden har nogle timers arbejde på det hver eneste uge, og at jeg også gerne vil kunne gøre dette fremover.

Jeg håber, at jeg får færdigtestet funktionerne her i weekenden, således at de bliver gjort tilgængelige. Brugere der allerede er oprettet i systemet vil få en gratisperiode til alle funktioner. Jeg har på nuværende tidspunkt et bud på en pris, men jeg vil også gerne høre jeres bud, når I kan se alle funktionerne.

Mvh Lone
12 år4. juli 2012 kl. 17:49
hej Lone

jeg kan godt forstå at du vil til at tage betaling ;-)

jeg har nu brugt siden i 6 år og min datter lige så;-)
og er yderst tilfreds

men må ærlig vedgå at jeg som førtidspensionist har / får svært ved at skulle undvære flere hundrede kroner for min datter og jeg i hver måned.

jeg ved selvfølgelig ikke hvad slankedoktor tager normalt, lige nu reklamere de for 199kr i måneden for nye medlemmer og hvad andre tager kan jeg ikke se.

et bud har jeg dog ikke, men håber på et mindre beløb i måneden ;-)
lise
12 år4. juli 2012 kl. 19:55
Tusind tak for svaret Lone... Som en person der ELSKER grafer, kunne jeg godt forestille mig at jeg ville ønske at betale for de funktioner, afhængigt af hvad det koster selvfølgelig:)

Kan du allerede nu sige noget om hvordan betaling kommer til at foregå? Jeg tænker betalingskort, pbs, bankoverførsel..?
12 år5. juli 2012 kl. 14:39
Hej Lone

Først og fremmest: Tak for det store arbejde du har lagt i siden. Jeg har brugt siden flere gang i løbet af årene, når kiloene er kommet snigende, og skal væk, og er super glad for den.

Du skriver, at siden vil komme til at være delvis brugerbetaling, og det forstår jeg godt. Din tid er jo ikke gratis :) Vil det kun være de nye, fancy grafer man skal betale for, eller vi de "basisfunktioner" vi har i dag også kræve betaling?
12 år5. juli 2012 kl. 17:32
Jeg ved, at I meget gerne vil have et svar angående betaling, men jeg vil meget gerne vente med at gå yderligere ind i denne tråd til jeg kan vise de nye grafer.

Jeg har ikke lagt mig fast på noget endeligt endnu - hverken mht. funktioner eller priser, men jeg hører meget gerne fra jer, når I kan se det kommende.

Vi skal selvfølgelig finde en løsning som både hovedparten af jer og jeg finder tilfredsstillende - ellers er der jo ikke grundlag for samarbejde.

Jeg håber, at jeg kan få graferne klar i løbet af weekenden.

Mvh Lone
12 år5. juli 2012 kl. 23:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...