#2 af Lone (administrator)
kalorier
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: kalorier
Hej Ayme,
Du finder en specifikation af din mad under "graf-ikon" > "detaljer mad". Herunder kalorier og meget mere.
God fornøjelse.
Mvh Lone
Du finder en specifikation af din mad under "graf-ikon" > "detaljer mad". Herunder kalorier og meget mere.
God fornøjelse.
Mvh Lone
12 år4. juli 2012 kl. 00:55
Ayme (slettet)
Mange tak for svar :)
12 år4. juli 2012 kl. 13:33
ChristinaChristiansen (slettet)
er ny herinde leder efter en kalorie tabel per 100 gram på madvarer har ledt men kan ikke umiddelbart finde en?
Er der nogen der ved om de rer sådan en liste og hvor?
Christina
Er der nogen der ved om de rer sådan en liste og hvor?
Christina
12 år6. juli 2012 kl. 20:24
fedania
Hej Christina
Hvis du klikker på "Mine gemte ting" (disketten) og så på "alle varer" (ude til højre) så kan du søge i alle varer. hvis du vælger den "tabel" der hedder energi (kval) så er det energiindhold du får frem, hvis du klikker på "vitaminer" så er det vitaminindhold du får frem. Søgefeltet bruger du ligesom når du taster mad ind :)
Hvis du klikker på "Mine gemte ting" (disketten) og så på "alle varer" (ude til højre) så kan du søge i alle varer. hvis du vælger den "tabel" der hedder energi (kval) så er det energiindhold du får frem, hvis du klikker på "vitaminer" så er det vitaminindhold du får frem. Søgefeltet bruger du ligesom når du taster mad ind :)
12 år6. juli 2012 kl. 22:06
Sikkert et sumt spørgsmål. Men efter siden er blevet lavet om, er det så ikke muligt, at se hvor mange kalorier der er i det du spiser? Altså hver for sig? Og ikke som samlet? Eller kan jeg bare ikke finde det? Mangler at se, hvad fx en banan er i kalorier osv.
Jeg kan ikke finde det :(