Kan der gemmes og bruges igen "en dag/motion" ?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Kan der gemmes og bruges igen "en dag/motion" ?
Det er ret trivielt at skulle skrive hver eneste dag det samme, sove, madlavning, arbejde, motion...osv. Kunne godt tænke mig at kunne skrive min dag som den plejer at være og bruge det bare igen, og lave små justeringer, hvis det var nødvendigt. Kan ikke rigtig se at man kan det (?)
Mvh.
Katia
12 år3. juli 2012 kl. 16:15
re: Kan der gemmes og bruges igen "en dag/motion" ?
Eller er det bare mig som kan ikke finde ud af det..?
12 år3. juli 2012 kl. 16:15
I menupunktet "Mine gemte ting" (disketten) er der et punkt der hedder motionslister. Der bør du kunne lave en liste af det du laver hver dag, som du så kan hente ind, når du er i "motion" under "Min dag".
Jeg har ikke selv leget så meget med motionslisterne, så jeg ved ikke helt hvordan de fungerer - men håber det kan afhjælpe dit problem :)
12 år5. juli 2012 kl. 17:44
Det troede jeg også, at det var der under motion i mine gemte ting var mulighed for at skrive en dag, eller motion ind, gemme og bruge bare en anden dag. Men det kan man ikke! Jeg har forsøgt igen og igen...der er noget som ikke fungerer som det burde..øv...
12 år6. juli 2012 kl. 10:40
Hej KatjaK,
Jeg kan godt se, at der er en fejl, når man første gang vil oprette en ny liste. Jeg kan dog også se, at hvis du går ind og retter denne liste (og tilføjer de enkelte aktiviteter), så virker den ved motionsindtastningen.
Jeg finder ud af, hvad det er for en fejl ved første oprettelse og retter denne.
Mvh Lone
12 år10. juli 2012 kl. 22:51
Tak ;)
Mvh.
Katia
12 år11. juli 2012 kl. 17:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...