#2 af Lone (administrator)
Faktor tal?
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Faktor tal?
Når faldet er så meget skyldes det muligvis, at du har indtastet moderate og hårde timer under din profil? (se profilikon/manden > ret profil)
Disse timer tæller kun med, hvis du ikke indtaster yderligere motion (for så er det jo netop den dyrkede motion).
Hvis du selv går ind og indtaster går programmet ud fra, at du selv ville specificere motionen for den enkelte dag og nu medtælles timerne fra motionen ikke.
Jeg plejer at anbefale at undlade at indtaste noget i profilen, hvis man også indtaster specifik motion for dagene, da det netop opfattes mærkeligt, at energiniveaet falder i programmet.
Giv lige besked, hvis det ikke er korrekt at du har indtastet moderat og/eller hårde timer i profilen, så skal jeg have fundet problemet :-)
Mvh Lone
Disse timer tæller kun med, hvis du ikke indtaster yderligere motion (for så er det jo netop den dyrkede motion).
Hvis du selv går ind og indtaster går programmet ud fra, at du selv ville specificere motionen for den enkelte dag og nu medtælles timerne fra motionen ikke.
Jeg plejer at anbefale at undlade at indtaste noget i profilen, hvis man også indtaster specifik motion for dagene, da det netop opfattes mærkeligt, at energiniveaet falder i programmet.
Giv lige besked, hvis det ikke er korrekt at du har indtastet moderat og/eller hårde timer i profilen, så skal jeg have fundet problemet :-)
Mvh Lone
12 år29. juni 2012 kl. 00:52
Svety0712 (slettet)
Hej Lone,
mange tak for svaret!
Har slettet motionen under min profil og det ser ud til at virke fint nu!
Men nu kan jeg kun se de 8 kostråd under mine smileys, hvor jeg tidligere også kunne se fordeling af måltiderne osv. Er det pga motionen?
mange tak for svaret!
Har slettet motionen under min profil og det ser ud til at virke fint nu!
Men nu kan jeg kun se de 8 kostråd under mine smileys, hvor jeg tidligere også kunne se fordeling af måltiderne osv. Er det pga motionen?
12 år29. juni 2012 kl. 12:18
Reten
Svety0712: ***forældet link er fjernet***
12 år29. juni 2012 kl. 13:40
Svety0712 (slettet)
Nååååh, jamen det var jo bare mig der var blind der!
Mange tak for hjælpen! :-D
Mange tak for hjælpen! :-D
12 år29. juni 2012 kl. 15:32
Jeg har et spørgsmål til motionen. Min aktivitets faktor ligger på 1,8, men når jeg indtaster en ekstra aktivitet (volley i 1,5 time), så falder min faktor til 1,56 for dagen. Hvordan kan det være?
vh Sveta