Er madital nede på pc?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Er madital nede på pc?
Jeg kan ikke komme på ihvertfald. På mobilos virker det helt fint. Andre der oplever det samme?
12 år22. juni 2012 kl. 11:43
re: Er madital nede på pc?
Jeg har ingen problemer på pc'en.

Hvilken fejl får du? Er det kun madital du har problemer med, eller også andre sider (fx eb.dk og bt.dk?)
12 år22. juni 2012 kl. 12:32
For mig har det taget en krig at navigere rundt på siden. Hvis jeg da kunne komme ind.
Da jeg ville svare på dit indlæg for en timestid siden, stod programmet og snurrede i 10-15 min uden at der skete noget som helst.
Det er først nu, at det er iorden igen.
12 år22. juni 2012 kl. 13:03
Hej,

I har ret i, at der desværre har været problemer med siden i dag. Min serverudbyder har været på sagen i dag og har meldt tilbage, at problemet er løst. Det lyder på dem som om det var det samme som der var for ca. en måneds tid siden. Jeg håber, at de snart har helt styr på problemet - og sådan at det samme ikke opstår igen.

Mvh Lone
12 år22. juni 2012 kl. 18:33
Meget kunne desværre tyde på at problemerne er tilbage
De sidste par dage har ydelsen på siden svinget rigtigt meget, og der har været adskillige gange at man slet ikke har kunne komme IND på siden - hverken via mobil eller pc

I dag oplevede jeg også at siden slettede min morgenmad, så den skulle indtastes igen...
12 år17. august 2012 kl. 13:51
0ersted> oplever du stadig problemerne?

Mvh Lone
12 år23. august 2012 kl. 18:37
re: Er madital nede på pc og mobil?
Jeg er ret ny her, men har haft problemer med at logge på flere dage og tænker om det er et generelt problem- på pc er det nu lykkedes (obviosly) men på mobil er den stadig nede.
12 år26. august 2012 kl. 11:37
Hej,

Siden har desværre været nede her til morgen, men den kørte 20 min efter at jeg kendte til problemet. I er altid meget velkomne til at skrive en sms til 25122333, hvis siden er nede (nummeret er altid at finde på facebook-siden facebook.com

Angående login-problemer. Det er ik noget jeg er bekendt med, hvis du kan skrive dit brugernavn og password ind og sende oplysningerne. Vil du give en nærmere beskrivelse af, hvad der sker?

1) Kan du se siden
2) Kan du skrive dit brugernavn og password ind?
3) Hvad sker der herefter?

Mvh Lone
12 år26. august 2012 kl. 11:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...