ny på sitet

Du læser en tråd i debat > madital.dk

ny på sitet
Hej
Det er første gang jeg er på dette site. Er der en "kom godt igang guide" et sted?? Findes der en opskriftdatabase herinde?
hilsen Sanne
12 år18. juni 2012 kl. 20:57
re: ny på sitet
Hej Sanne.

Så vidt jeg ved er der ingen af delene, men måske det kommer på et tidspunkt?

Lone (admininstrator) er i gang med at videreudvikle konceptet, så måske det er på vej.

Ellers så brug forummet til at spørge - og opskrifter kan du altid efterlyse under forummet Kost, så skal der nok komme et par forslag. Eller søg evt på opskrifter og se, hvad der dukker op ;-)
12 år24. juni 2012 kl. 19:53
Hej sundform,

Jeg har desværre ikke lavet en "kom godt i gang guide".

Overordnet fungerer siden således:
- al indtastning foregår under "min dag"
- resultatoversigterne findes under smileyen
- uddybende grafer findes under grafikonet

Så man skal nærmest tage menuen i rækkefølge hver dag :) Håber det kan være med til at danne et lille overblik.

Mvh Lone
12 år29. juni 2012 kl. 00:47
Hej
Tak for svaret!. Har været på ferie og ser først svaret nu. rigtig dejligt. Tak :)
12 år4. august 2012 kl. 21:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });