#2 af Girl next door
ny på sitet
Du læser en tråd i debat > madital.dkGirl next door
re: ny på sitet
Hej Sanne.
Så vidt jeg ved er der ingen af delene, men måske det kommer på et tidspunkt?
Lone (admininstrator) er i gang med at videreudvikle konceptet, så måske det er på vej.
Ellers så brug forummet til at spørge - og opskrifter kan du altid efterlyse under forummet Kost, så skal der nok komme et par forslag. Eller søg evt på opskrifter og se, hvad der dukker op ;-)
Så vidt jeg ved er der ingen af delene, men måske det kommer på et tidspunkt?
Lone (admininstrator) er i gang med at videreudvikle konceptet, så måske det er på vej.
Ellers så brug forummet til at spørge - og opskrifter kan du altid efterlyse under forummet Kost, så skal der nok komme et par forslag. Eller søg evt på opskrifter og se, hvad der dukker op ;-)
12 år24. juni 2012 kl. 19:53
Lone
administrator
administrator
Hej sundform,
Jeg har desværre ikke lavet en "kom godt i gang guide".
Overordnet fungerer siden således:
- al indtastning foregår under "min dag"
- resultatoversigterne findes under smileyen
- uddybende grafer findes under grafikonet
Så man skal nærmest tage menuen i rækkefølge hver dag :) Håber det kan være med til at danne et lille overblik.
Mvh Lone
Jeg har desværre ikke lavet en "kom godt i gang guide".
Overordnet fungerer siden således:
- al indtastning foregår under "min dag"
- resultatoversigterne findes under smileyen
- uddybende grafer findes under grafikonet
Så man skal nærmest tage menuen i rækkefølge hver dag :) Håber det kan være med til at danne et lille overblik.
Mvh Lone
12 år29. juni 2012 kl. 00:47
sundform (slettet)
Hej
Tak for svaret!. Har været på ferie og ser først svaret nu. rigtig dejligt. Tak :)
Tak for svaret!. Har været på ferie og ser først svaret nu. rigtig dejligt. Tak :)
12 år4. august 2012 kl. 21:55
Det er første gang jeg er på dette site. Er der en "kom godt igang guide" et sted?? Findes der en opskriftdatabase herinde?
hilsen Sanne