Motions indtastning

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Motions indtastning
Jeg har forsøgt at taste min motion ind (løb) for den 7 og 9 juni men jeg fatter (for sige det lige ud) ikke den udregning den kommer med når man trykker gem?! Den skriver noget med 24 timer? Og da jeg skrev det sidste ind for i dag, så er det for den 7 væk???
12 år9. juni 2012 kl. 13:51
re: Motions indtastning
Hej Lise82,

Programmet regner med forbrænding i 24 timer, da din krop forbrænder energi i 24 timer. Dvs. det regner de timer du indtaster ud rimelig nøjagtigt, og så laver programmet et skøn for dine resterende timer alt efter, hvad du har indtastet i din profil (se evt. under profilikon > ret profil > se under aktivitetsniveau). Det vil være en fejl ikke at medtage alle døgnets timer.

Programmet skulle ikke gerne slette noget på andre dage. Har du husket at gemme det du indtastede den 7.? Det er lidt forskelligt fra madindtastningen, hvor man netop ikke skal klikke gem fordi programmet gør det automatisk.

Jeg håber at især den første del gav en afklaring på dit spørgsmål, og du er som altid meget velkommen til at stille uddybende spørgsmål. Herudover vil jeg meget gerne høre fra dig, hvis du mener, at programmet flere gange har slettet tidligere motionsindtastninger.

Mvh Lone
12 år11. juni 2012 kl. 23:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...