#2 af marianne62 (slettet)
Vægt grafen..
Du læser en tråd i debat > madital.dkmarianne62 (slettet)
re: Vægt grafen..
Jeg havde det samme problem med aktivt mål.
Hvis du sletter de gamle mål, tror jeg problemet løser sig.
Mvh.
Marianne
Hvis du sletter de gamle mål, tror jeg problemet løser sig.
Mvh.
Marianne
17 år9. januar 2007 kl. 14:08
Lone
administrator
administrator
re: Vægt grafen..rettet
Tak for henvendelsen. Der var et par ting, jeg ikke havde taget højde for. Det er nu rettet :-)
17 år9. januar 2007 kl. 23:41
nuzz (slettet)
re: re: Vægt grafen..rettet
Mange tak, nu ser det ud som det skal.
17 år10. januar 2007 kl. 13:05
Kig_op (slettet)
re: re: re: Vægt grafen..rettet
Hvor ser min graf fin ud !! Det er så fedt at du "hører" hvad vi ønsker og gør noget ved det - TAK!
Nu har jeg bare et spørgsmål mere. Mit nye mål, der stopper den stiblede linie efter 3 dage, selvom målet løber mere end 14 dage endnu?? Kan det ændres eller er det mig der har lavet en fejl? Det kunne være rart at se hvor det er man skal ende henne i stedet for at den bare hænger der midt i det hele, ligesom uden grund?
Hilsen mette
Nu har jeg bare et spørgsmål mere. Mit nye mål, der stopper den stiblede linie efter 3 dage, selvom målet løber mere end 14 dage endnu?? Kan det ændres eller er det mig der har lavet en fejl? Det kunne være rart at se hvor det er man skal ende henne i stedet for at den bare hænger der midt i det hele, ligesom uden grund?
Hilsen mette
17 år11. januar 2007 kl. 09:35
Lone
administrator
administrator
re: re: re: re: Vægt grafen..rettet
Hej mette,
Det var mig, der havde lavet en fejl. Jeg har nu lavet det sådan, at man også selv kan bestemme slutdatoen for grafen - programmet var lidt forvirret over, hvornår denne skulle sættes til :-) Så skulle der vist ikke være problemer.
Men godt I siger til, når der er nogle ting, der ikke lige ser helt rigtige ud. Ellers kan der gå noget længere tid, inden jeg selv opdager det.
Mvh Lone
Det var mig, der havde lavet en fejl. Jeg har nu lavet det sådan, at man også selv kan bestemme slutdatoen for grafen - programmet var lidt forvirret over, hvornår denne skulle sættes til :-) Så skulle der vist ikke være problemer.
Men godt I siger til, når der er nogle ting, der ikke lige ser helt rigtige ud. Ellers kan der gå noget længere tid, inden jeg selv opdager det.
Mvh Lone
17 år11. januar 2007 kl. 19:55
Kig_op (slettet)
re: re: re: re: re: Vægt grafen..rettet
Dejligt!!
Nu ser det ud lige som jeg vil have det :o) TAK
Nu ser det ud lige som jeg vil have det :o) TAK
17 år15. januar 2007 kl. 18:52
Ingen af mine tidligere mål overlapper det nye, og den viser umiddelbart kurven normalt i de andre visninger på nær aktivt mål og hvis man selv indtaster dato. I aktivt mål er der ligeledes et problem med visningen af datoer, og ved egen dato er der bare sort "fnidder" istedet.